Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:02:59 GMT

عمان جنگ یمن را با نگرانی زیادی دنبال می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۵۱۸۶

عمان جنگ یمن را با نگرانی زیادی دنبال می‌کند

یکی از منابع وزارت خارجه عمان امروز (جمعه) اعلام کرد، عمان با نگرانی زیادی تنش نظامی در جنگ یمن و همچنان حمله موشکی به فرودگاه بین‌المللی "أبها" در عربستان دنبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این منبع آگاه وزارت خارجه عمان گفت، دولت این کشور اوضاع ناآرام در جنگ یمن را با نگرانی زیادی پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر مقامات عمانی امروز اعلام کردند که بعد از حمله روز پنجشنبه به دو نفتکش در خلیج عمان دو کشتی نجات وابسته به یگان دریایی را برای کمک به عملیات جستجو و نجات اعزام کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حوثی ها عربستان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چین به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه چین در واکنش به حمله ادعایی منتسب به اسرائیل در ایران اعلام کرد که پکن با هر رفتاری که باعث تشدید تنشها شود مخالف است.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه چین در واکنش حمله ادعایی اسرائیل علیه یک سایت در اصفهان گفته که با هر رفتاری که باعث تشدید تنشها شود مخالف هستیم.

وزارت خارجه چین در ادامه تاکید کرده که پکن به نقش سازنده خود در ایجاد آرامش در منطقه غرب آسیا ادامه خواهد داد.

رسانه‌های غربی، بامداد امروز، بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان ادعا کردند که اسرائیل پاسخ عملیات ایران را داده است.

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) خبر داد ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان با موفقیت رهگیری شده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ آسیبی به هیچ یک از تاسیسات هسته‌ای ایران در اصفهان وارد نشده است.

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل به دنبال انتشار گزارش رسانه‌های غربی درباره صدای انفجار در اصفهان و اعلام رهگیری ۳ ریز پرنده، تنها با یک کلمه گفت: «مسخره است!»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم
  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • واکنش چین به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان
  • آماده شدن هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا
  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر درباره حادثه اصفهان
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • واکنش‌های جهانی به حادثه اصفهان/ عمان محکوم کرد