Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حبیب اله شعبانی موثق در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در محل حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن پنج نکته کلیدی را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه معظم له فرمودند که بنده این فرد (ترامپ) را لایق جواب پیام نمی دانم، تصریح کرد: در تاریخ کشورهای اسلامی و جهان سراغ نداریم که کشوری با این قدرت و با این ادبیات با کسی که خود را ابر قدرت می‌داند صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه همدان اضافه کرد: همچنین معظم له فرمودند که آمریکا صداقت ندارد و هیچ عاقلی وارد مذاکره با آمریکا نمی‌شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که تجربه تلخ مذاکره با آمریکا را تکرار نمی کنیم و نکته پنجم اینکه ایران بدون مذاکره پیشرفت می کند.

حجت الاسلام شعبانی موثق تاکید کرد: پس از بیانات رهبر فرزانه انقلاب احتمال ورود به تحلیل‌ها در این زمینه و فشار دشمن و جنگ روانی زیاد است.

وی ادامه داد: احتمال دارد در این جنگ روانی و رسانه ای عامل مشکلات اقتصادی اخیر را جریان انقلابی جلوه بدهند و در یک جنگ و فریب رسانه ای عنوان شود که ما می‌خواستیم مشکل اقتصادی در کشور حل شود اما جریان انقلابی با مقاومت مانع این کار شد».

نماینده ولی فقیه در استان همدان با طرح این سوال که واقعیت چیست و آیا راه حل مشکلات مذاکره با آمریکا است، افزود: در صورت جواب مثبت به مذاکره طبق تجربه‌های عالم سیاست فرایند مذاکره طولانی مدت خواهد بود و در این دوران تحریم‌ها لغو نمی‌شود بنابراین اقتصاد کشور دچار توقف و معطلی می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از ۲ تا سه سال مذاکره اگر توافق نشود چند سال مدیریت اقتصادی را دچار خلل کردیم.

امام جمعه همدان بیان کرد: در صورت توافق در مذاکرات، برجام دیگری را با امریکا امضا کنیم باز هم طرف حساب ایران امریکا است و اگر آمریکا قصد عمل به تعهدات داشت در برجام این کار را می‌کرد.

حجت الاسلام شعبانی موثق با بیان اینکه آمریکا صداقت ندارد اظهار داشت: آمریکا دولت فریب و خدعه است و قابل اعتماد نیست و با بررسی تاریخ تعاملات کشورهای اسلامی با غرب بعد از صفویه تاکنون غرب هیچ جا به توافق خود عمل نکرده است.

وی بیان کرد: تاریخ ۳۰۰ ساله نشان می‌دهد غرب قابل اعتماد نیست و حال چگونه می توان وارد مذاکره شد؟

به گفته امام جمعه همدان انتخاب نخست وزیر ژاپن به عنوان سفیر آرمیکا برای میانجیگری با ایران یک پیام سیاسی مبنی بر اینکه آمریکا دنبال مذاکره موشکی است نه هسته ای، در پی دارد.

حجت الاسلام شعبانی موثق اضافه کرد: اگر دولت آمریکا قصد مذاکره در مورد مسائل هسته ای داشت که ما پس از چهار سال به توافق دست یافته بودیم و اگر آمریکا صداقت دارد باید بابت خروج از برجام از ملت ایران عذرخواهی کند.

وی گفت: رویکرد رهبر معظم انقلاب در پاسخ به این مذاکره رویکردی بود که امام حسین (ع) در برابر ابن زیاد داشت و در نامه ای جواب وی را داد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: مطمئن باشید که اگر مذاکره به نفع اقتصاد کشور و جریان انقلاب بود پذیرفته می‌شد و اینطور نیست که مذاکره به نفع انقلاب بود و رهبر معظم انقلاب و جریان های انقلابی نپذیرفتند.

حجت الاسلام شعبانی موثق معتقد است که آمریکا نباید کشور اسلامی ایران را با ژاپن مقایسه کند چراکه ژاپن یک کشور بی دین و بت پرست است ولی مردم ایران حسین ابن علی (ع) را دیده و زیر بار ذلت نمی رود.

وی گفت: این ملت بدون مذاکره هم پیشرفت می کند و اهل مقاومت است و اینها شعار نیستند.

امام جمعه همدان بیان کرد: مذاکره مشکلات کشور را حل نمی کند و برجام نشان داد مشکلات ما حل نمی‌شود، شاید عده‌ای هم بگویند مذاکره کنید.
وی ادامه داد: هم اینک اتحادیه اروپا مدعی است که در برجام حضور دارد ولی در عمل کاری انجام نمی دهد.

حجت الاسلام شعبانی موثق گفت: دشمن درصدد ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است و برای پیروزی در این جنگ روانی نیاز است که از کشور صدای واحد شنیده شود.

وی درخواست کرد: مسئولان در این زمینه به گونه ای عمل کنند که صدای واحد از کشور شنیده شود.

وی تاکید کرد: نباید اختلاف های داخلی ایجاد شود چرا که امروز ما در درون نیاز به وحدت داریم و باید همه قوای سه گانه با منطق قوی رهبر معظم انقلاب همراه شوند.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه همدان شینزو ابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!

به گزارش خبرآنلاین، واشنگتن می‌گوید از پروژه خط لوله انتقال گاز ایران-پاکستان حمایت نکرده و درباره خطر تحریم‌ها به دلیل همکاری اسلام‌آباد با تهران هشدار داده است.

پیشتر رسانه‌های پاکستانی گزارش داده بودند «مصدق مالک» وزیر نفت پاکستان گفته اسلام آباد قصد درخواست از دولت آمریکا برای دریافت معافیت از تحریم‌ها برای پروژه خط لوله گاز پاکستان-ایران را دارد.

به نقل از ایسنا، پایگاه خبری نیشن پاکستان روز دوشنبه نوشت مصدق مالک در گفت‌وگوی غیررسمی با رسانه‌ها گفت: «ما به دنبال معافیت از تحریم‌های آمریکا خواهیم بود، زیرا پروژه گازی پاکستان و ایران نمی‌تواند بار تحریم‌ها را تحمل کند».

به نوشته روزنامه «داون» پروژه خط لوله انتقال گاز ایران-پاکستان از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار داشته اما چندین سال گرفتار تاخیرهای مکرر و چالش‌ها بر سر تامین بودجه شده است.

«متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: «ما همواره به همه توصیه می‌کنیم که معامله کردن با ایران در بردارنده ریسک تماس و برخورد پیدا کردن با تحریم‌های ما بوده و به همه توصیه داریم که این مساله را بسیار محتاطانه در نظر داشته باشند.»

این سخنگو اضافه کرد: «ما از اجرای این پروژه خط لوله حمایت نمی‌کنیم.» او همچنین گفت «دونالد لو» مقام مسئول امور جنوب و مرکز آسیا در وزارت امور خارجه آمریکا چند روز قبل به یک کمیته کنگره آمریکا همین مساله را گفته است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888558

دیگر خبرها

  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • اهمیت استغفار در بیان رهبر معظم انقلاب
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • هدف‌گذاری برای تبدیل ایران به قطب توریست درمانی
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم