Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز خلاقیت و فنآوری های نوین شهرداری بندرعباس گفت نخستین پنجشنبه بازار هنر و صنایع دستی بندرعباس ، در بلوار ساحلی این شهر، گشایش یافت.به گزارش بلاغ، احمد پایدار در گفتگو با خبرگزاری گفت: نخستین پنجشنبه بازار هنر و صنایع دستی بندرعباس، با حمایت شهرداری بندرعباس و سازمانهای  مردم نهاد ، آغاز به کار کرد و پیش بینی می شود  با حضور  شهروندان و مشارکت فعال هنرمندان و سازندگان صنایع دستی ، این رویداد فرهنگی، هنری و اقتصادی، به اهداف خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مشاور شهردار بندرعباس ، با اعلام این خبر افزود: این پنجشنبه بازار،  با هدف معرفی هر چه بیشتر هنر و صنایع دستی بندرعباس، کمک به اقتصاد خانواده ها، گسترش کارگاههای خانگی و کسب و کارهای نوپا در سال رونق تولید ، گشایش یافت. 


به گفته مدیر مرکز خلاقیت و فنآوری های نوین شهرداری بندرعباس، این مرکز برای توسعه متوازن و پایدار  و مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، از طرح ها، افکار و ایده های خلاق، مبتکرانه و قابل اجرا استقبال می کند و از آنها در پیشبرد اهداف خود در زمینه های عمرانی، شهرسازی، خدمات شهری،حمل و نقل و ترافیک، فضای سبز، مبلمان شهری و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ، بهره می گیرد.

 

گفتنی است، شهرداری بندرعباس چندیست که به دنبال پیوستن شهر بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو بوده و روند آن در حال طی شدن است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: با راهکارهای در نظرگرفته شده امیدوار هستیم صادرات صنایع‌دستی رونق دوباره‌ای پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا بابایی صبح امروز برای ارزیابی کیفیت محصولات صنایع‌دستی قاین به این شهرستان سفر کرده بود و  از کارگاه‌های صنایع‌دستی در رشته‌های جاجیم‌، پلاس، گلیم و گبه، گوهرتراشی، سفره‌آردی و بخارادوزی بازدید کرد.  

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین در این بازدید ضمن آشنایی با فعالیت صنعتگران شهرستان قاینات، اطلاعاتی در مورد رشته‌های فعال، کیفیت و کمیت محصولات هنری تولیدی، شهرستان دریافت کرد و گفت:  با راهکارهای در نظرگرفته شده امیدوار هستیم صادرات صنایع‌دستی رونق دوباره‌ای پیدا کند.

حمید عباس‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات نیز در این بازدید بیان کرد: کشور چین با جمعیت یک و نیم میلیارد نفری می‌تواند بازار خوبی برای صادرات صنایع‌دستی استان در راستای صادرات غیرنفتی باشد.

وی گفت: بازار این کشور به عنوان یکی از اهداف صادراتی دارای وسعت و تنوع بوده و سیاست دولت چین مبنی بر تشویق واردات، در برنامه پویش‌های تبلیغاتی و عملیاتی می‌تواند مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • (ویدئو) آتش سوزی در بازار بندرعباس
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد
  • تامین حدود ۲.۸ میلیارد دلار ارز طی نخستین ماه سال ۱۴۰۳ در مرکز مبادله
  • اهتمام شهرداری شهرکرد برای معرفی صنایع دستی