Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن، اقتدار و عزت ایران اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان نشان دادند، افزود: موضع گیری مقام معظم رهبری در برابر آمریکا در دیدار با نخست وزیر ژاپن بازتاب فراوانی در جهان داشته و زلزله خبری بزرگی در دنیا ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در روابط بین‌المللی همواره گفتمان صادقانه داشته و هرگز تسلیم خواسته‌های ناحق و نامشروع آمریکا نمی‌شود، ادامه داد: آمریکا هیچ‌گاه به تعهدات بین‌المللی پایبند نبوده و برجام نمونه عینی این امر است.

خاتمی با تاکید بر اینکه موضع گیری مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا و در دیدار با نخست وزیر ژاپن، اقتدار و عزت ولایت فقیه و ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد، افزود: این موضع گیری نشان داد که ملت ایران هرگز در مقابل آمریکا و خواسته ناحق آمریکای جنایتکار تسلیم نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز از حقوق بر حق خود کوتاه نخواهد آمد، گفت: اوباما نخستین کسی بود که برجام را نقض کرد و ترامپ نیز با خروج از برجام به دنیا ثابت کرد که آمریکا کشوری غیرقابل اعتماد است.

خاتمی با بیان اینکه گفتمان مقام معظم رهبری همان گفتمان امام خمینی (ره) است، افزود: عزت، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل رهبری و هدایت‌های داهیانه آیت الله خامنه‌ای، ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت دیدار رهبر معظم انقلاب و نخست وزیر ژاپن گفت: موضع گیری مقتدرانه مقام معظم رهبری در برابر آمریکای جنایتکار حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و قدرت ولایت فقیه را نشان داد.

خاتمی لزوم توجه به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی را برای رفع چالش‌های جامعه مهم و حیاتی عنوان کرد و با بیان اینکه دشمن با تمام توان وارد عرصه تقابل با ملت ایران شده است، تاکید کرد: فرهنگ استفاده از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی باید در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی از الزامات مهم و تأثیرگذار در مقابله تحریم‌ها است، گفت: باید با بالا بردن توان تولید محصولات مختلف کشاورزی وابستگی کشور از کالاهای اساسی و محصولات مهم کشاورزی برطرف شود.

کد خبر 4640400

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان علی خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 6064092

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیرو‌های مقاومت نیست
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری