Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: رفع مشکلات جامعه صیادان، بهره برداری بهتر از ذخایر آبزیان و ایجاد پناهگاه برای شناورهای صیادی با همکاری مردم از گام‌های مثبت بسیج دریایی در شرق هرمزگان است.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ دریادار علیرضا تنگسیری در همایش بسیج دریایی شرق هرمزگان (سیریک)، اظهار داشت: برخورداری از منافع دریا متعلق به مردم بومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: رفع مشکلات جامعه صیادان، بهره برداری بهتر از ذخایر آبزیان و ایجاد پناهگاه برای شناورهای صیادی با همکاری مردم از گام‌های مثبت بسیج دریایی در شرق هرمزگان است. 

وی با بیان اینکه نباید در مقابل ظلم بی تفاوت باشیم، افزود: با جان و دل از منافع مردم و صیادان حراست می‌شود.

آنطور که خبرگزاری دفاع مقدس، گزارش داده است، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی و کمبود آب آشامیدنی سیریک یک دستگاه تانکر آبرسانی رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

دریادار تنگسیری بیان کرد: برای کمک به سلامت مردم ضمن اعزام ماهانه اکیپ‌های پزشکی و متخصص ماه آینده بیمارستان صحرایی در سیریک برپا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه توجه به سواحل مکران از اولویت‌ها و تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: با وحدت و همدلی توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صیادان منافع ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کشتی صهیونیستی توسط نیروی دریایی سپاه

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، رزمندگان نیروی دریایی سپاه ظهر امروز یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: سپاه پاسداران: مجازات پشیمان کننده‌ای در انتظار دشمن صهیونیستی خواهد بود

برخی منابع خبری مدعی شدند این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

اخبار تکمیلی در این باره متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1226930 برچسب‌ها سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تجمع مردم قم در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • رهبر انقلاب چه پیامی به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش فرستادند؟
  • ابلاغ پیام رهبر انقلاب به خانواده‌های ناوگروه ۸۶
  • نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد+ فیلم
  • نیروی دریایی سپاه یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد
  • نیروی دریایی سپاه کشتی اسرائیلی را توقیف کرد + جزئیات
  • توقیف کشتی صهیونیستی توسط نیروی دریایی سپاه
  • هلی‌برن تکاوران نیروی دریایی سپاه برای توقیف کشتی اسرائیلی | تصویر