Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:54:42 GMT

۲ نفر در رودخانه پلرود اشکورات گیلان غرق شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۵۴۸۹

۲ نفر در رودخانه پلرود اشکورات گیلان غرق شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه پلرود رودسر در دو روز متوالی خبر داد و گفت:‌ اجساد این دو نفر هنوز پیدا نشده است. ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

کامیار صالح پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودسر اظهار داشت: یک جوان زنجانی و یک جوان 25 ساله اهل رشت حدفاصل دیروز و امروز در رودخانه پلرود اشکور رودسر محدوده سی پل غرق شدند و تلاش‌های نیروهای امداد برای یافتن اجساد آن‌ها تاکنون ناکام مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر با بیان اینکه عملیات جست‌وجوی 2 جوان غرق شده همچنان ادامه دارد عنوان کرد: با توجه به گرم شدن هوا از تمام مردم و مسافران تقاضا داریم به علت وجود خطرات احتمالی از هرگونه شنا کردن در محدوده رودخانه‌ها خودداری کنند.

لرستان|جسد سرباز غرق‌شده در رودخانه کشکان پیدا شدغرق شدن 455 نفر در سه استان شمالی کشور در سال 97افزایش آمار غرق‌شدگی در لرستان؛ 11 نفر در یک ماه اخیر غرق شدند

صالح‌پور با بیان اینکه دقایقی پیش جوان اهل رشت به دلیل ناآشنایی با منطقه در رودخانه پلرود (سی پل) غرق شده است تصریح کرد: دیروز نیز یک جوان اهل زنجان به علت بی‌احتیاطی و شنا کردن در محدوده خطرناک این رودخانه غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه زمان غرق شدن جوان زنجانی را عصر دیروز ساعت 15:30 علت آن را ناآشنایی با منطقه در رودخانه پلرود اعلام کرد و ابراز داشت: تلاش نیروهای هلال احمر برای یافتن این جوان در رودخانه پلرود حوالی گرمابدشت و زیاز از عصر دیروز شروع شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، عدم نصب تابلوهای هشدار دهنده برای شنا نکردن یکی از دلایل مهم غرق شدن چندین نفر در محدوده رودخانه پلرود است.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار‌داشت:پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


وی در ادامه با بیان اینکه ماموران آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از دپو مقدار زیادی شکر قاچاق داخل یک انبار در بخش رحیم‌آباد مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق را کشف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این راستا متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • افزایش ۴ برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی