Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:41:13 GMT

سانحه رانندگی در بوکان یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۵۵۶۴

سانحه رانندگی در بوکان یک کشته برجا گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه بامداد امروز در مسیر روستایی بوکان به طرف روستای شهریکند در نزدیکی روستای «قره گویز» از توابع بخش مرکزی شهرستان سقز و بر اثر واژگونی یکدستگاه خودرو سمند به وقوع پیوست.

فواد هاشمی گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو در دم جان باخت و یکی دیگر از سرنشینان آن نیز به شدت مجروع شد که به وسیله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید دکتر قلی پور این شهرستان انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی اظهار داشت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.
وی از رانندگان خواست با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضمن حفظ جان خود و سرنشینان خودروهایشان از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، مسیر جاده بوکان به روستای قره گویز بیش از ۶۰ کیلومتر طول دارد و در حال حاضر جاده فرعی شهر بوکان به طرف سردشت به شمار می‌رود که چندین روستای بخش مرکزی بوکان و سه روستای بخش مرکزی شهرستان سقز از توابع استان کردستان در این مسیر قرار دارد.
بوکان به دلیل آنکه در مسیر استان‌های کردستان و آذربایجان غربی و شرقی واقع شده، یکی از پرترددترین مناطق جنوب استان به ویژه در روزهای تعطیل است.

امسال در جاده‌های بیرون شهری و درون شهری این شهرستان پنج نفر بر اثر تصادف رانندگی فوت کردند؛ این رقم در زمان مشابه سال گذشته ۱۲ نفر بود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادف منجر به فوت تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)

        منبع : فرارو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم) تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت