Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل معتقد است که سرویس‌های امنیتی آمریکا و موساد مظنون اصلی ناامن کردن صادرات نفت خلیج فارس و دریای عمان هستند. ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان معاون رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در صفحه شخصی‌‌اش در فضای مجازی نسبت به حادثه آتش‌سوزی دو نفتکش ژاپنی در دریای عمان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکرار/ تحلیل تسنیم درباره انفجار نفتکش‌ها در دریای عمان: چرا انگشت اتهام متوجه آمریکاست؟فیلمها و عکسهای اختصاصی تسنیم از حادثه امروز نفتکش‌ها در دریای عمان و ناوشکن آمریکاییابراز نگرانی سخنگوی دولت از انفجار نفتکش‌ها در دریای عمانتحلیل تسنیم درباره انفجار نفتکش‌ها در دریای عمان: چرا انگشت اتهام متوجه آمریکاست؟

متن کامل یادداشت امیرعبداللهیان به شرح زیر است:

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" موساد قیمت نفت مجلس دهم دریای عمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا موساد قیمت نفت مجلس دهم دریای عمان اخبار آمریکا موساد قیمت نفت مجلس دهم دریای عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد

دولت ونزوئلا در راستای تحقیقات درباره میلیاردها دلار درآمد مفقود شده شرکت نفتی PDVSA، دو مقام عالی رتبه انرژی را در روز یکشنبه پس از دستگیری وزیر نفت سابق، بازداشت کرد.

به گزارش ایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: اریک پرز، معاون وزیر نفت و خوان سانتانا، معاون وزیر در امور گاز، روز شنبه دستگیر شدند. این بازداشت‌ها پس از دستگیری طارق العسیمی، وزیر نفت سابق در سه شنبه گذشته و یک سال پس از استعفای او، صورت گرفت. العسیمی به خیانت و پولشویی در ارتباط با برنامه‌ای متهم شده که در آن، میلیاردها دلار درآمد نفتی، ناپدید شده است.

وزارت نفت ونزوئلا درباره این دستگیری‌ها که چند ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۷ ژوئیه انجام شده است، اظهارنظر نکرد.

سیمون زِرپا، وزیر دارایی سابق و سامارک لوپز بازرگان، به اتهامات خیانت و پولشویی دستگیر شده‌اند. تاکنون، بیش از ۵۰ نفر تاکنون دستگیر شده‌اند که شامل قضات، مقامات منتخب، بازرگانان و مدیر سازمان نظارت بر رمزارز ونزوئلا بوده‌اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آمریکا اعلام کرده که اگر دولت ونزوئلا، به شروط واشنگتن در زمینه برگزاری انتخابات عمل نکند، مجوز نفت و گاز که در ۱۸ آوریل منقضی می‌شود را تمدید نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور/ خلیج فارس و دریای عمان طوفانی
  • ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • سهم ناچیز ایران از بازار بانکرینگ خلیج فارس و دریای عمان!
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی
  • نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • توقیف یک کشتی در نزدیکی امارات
  • اخباری از حادثه امنیتی در دریای عمان
  • نمایندگان مجلس دوازدهم در شعار‌های انتخاباتی خود چندان بر روی اقتصاد تاکید نداشتند