Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:05:09 GMT

مرد خیّر نما در بیمارستان قلب پایتخت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۵۶۴۲

مرد خیّر نما در بیمارستان قلب پایتخت دستگیر شد

‌به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا جنتی توضیح داد: براساس اطلاع واصله از پلیس آگاهی قم، مأموران انتظامی مستقر در بیمارستان از حضور فردی سابقه دار و تحت تعقیب پلیس با خبر شدند که در بیمارستان شهید رجایی رفت و آمد داشت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی قم با دریافت نیابت قضائی و هماهنگی‌های انجام شده، سریع وارد عمل شدند و بامداد امروز در حالی که متهم ۴۲ ساله طبق روال برای استراحت شبانه در قسمتی که برای همراهان بیماران برای استراحت در نظر گرفته شده بود حضور داشت، بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنتی با بیان اینکه متهم به اتهام کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش خودرو، سرقت به عنف و سرقت خودرو در شهر قم تحت تعقیب بود افزود: به همین دلیل برای اینکه به راحتی از سوی پلیس شناسایی نشود، شب‌هایی را یکی در میان به قسمت استراحت همراهان بیمارستان شهید رجایی می‌آمد و بعد از اینکه خودرو اسپورتیج خود را در پارکینگ همراهان بیمار در بیمارستان پارک می‌کرد، شب‌ها را در پوشش همراهان بیمار به استراحت می‌پرداخت.

این مقام انتظامی یادآور شد: براساس گفته‌های یکی از همراهان بیمار، متهم برای اینکه کسی به او مشکوک نشود ظاهر خیّرنما به خود می‌گرفت و حتی برای بعضی از بیماران اقلام خوراکی نیز می خرید تا به این شکل توسط همراهان بیمار مورد شک قرار نگیرد.

وی گفت: متهم پس از توقیف خودرویش بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی قم منتقل شد.

تهرام/‏۹۳۵۳/‏‬ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین