Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:12:51 GMT

کدام تیم در لیست امیدها رکورددار است؟

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۵۷۱۲

کدام تیم در لیست امیدها رکورددار است؟

با اعلام لیست نفرات دعوت شده به تیم امید ایران، تعداد بازیکنان هر تیم برای حضور در تمرینات مشخص شد و جالب اینکه در این میان دو تیم سایپا و پدیده موفق شدند بیشترین بازیکن را در جمع امیدها داشته باشند. 

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال روز گذشته از نام 50 بازیکن رونمایی کرد تا در دو گروه خود را به مربیان امیدها معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که از باشگاه های مختلف لیگ برتری، لیگ یکی و حتی لیگ دویی به اولین اردوی امیدها در دور جدید معرفی شدند. 


در این میان البته شناخت باشگاه های رکورددار در دعوت از بازیکنشان جالب به نظر می رسد و در حالی که اغلب تیم های لیگ برتری در جمع امیدها نماینده دارند دو تیم پدیده شهرخودرو مشهد و سایپا توانستند با حضور 5 بازیکن در اردوی امیدها نام باشگاه های رکورددار را به نام خود بزنند. 


ابوالفضل جلالی، رضا جعفری، طاها شریعتی، امیرحسین حسین زاده و امید دره بازیکنان تیم سایپا و محمدمهدی مهدی‌خانی، سینا زامهران، فرشاد هاشمی، میلاد عباسی و محمد آقاجانپور و بازیکنان تیم پدیده شهرخودرو در اردوی امیدها هستند. 


اما جالب اینکه پس از دو تیم پدیده و سایپا باید به سرخابی های پایتخت اشاره کرد و در این باره باید گفت هم پرسپولیس و هم استقلالی ها نام 4 بازیکن خود را در لیست نفرات دعوت شده به اردوی امید می بینند. 


امید نورافکن، مهدی قائدی، شاهین طاهرخانی و مهدی نوراللهی بازیکنان تیم استقلال و محمدامین اسدی، شاهین عباسیان، ابوالفضل درویش وند و حمیدرضا طاهرخانی بازیکنان تیم پرسپولیس هستند که توانستند خود را به اولین تیم امید ایران رساندند. 


از تیم های دیگر حاضر در فوتبال ایران می توان از تیم های پیکان، نساجی قائمشهر، استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان تیم هایی هستند که با حضور 3 بازیکنشان در جمع امیدها در رده سوم رکوردداران دعوت از بازیکن هستند.

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از ۲۷ خرداد تا سوم تیر با حضور ۱۳ تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم نوجوانان دختر ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه است.   فاطمه شعبان خمسه در راستای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران، ۱۹ بازیکن را به ششمین اردوی این تیم فراخواند.   مرحله ششم تمرینات از هشتم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و به مدت ۱۱ روز (هجدهم اردیبهشت) پیگیری می‌شود.   مریم قاضی راد، هستی واحدی، سوگند بابازاده، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب‌رو، آیدا ولی‌نژاد، عسل ولی‌پور، نگار حسینی، زهرا محمدزاده، لعیا افزونی، هلیا پوررضا، زهرا یزدان کیش‌راد، یلدا جعفری، آیناز باقری، مبینا کریمی، ملینا غفرانی، فاطمه کاویانی کتولی، کیمیا سهرابی و ثنا نقی‌پور بازیکنان دعوت شده به ششمین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران هستند.   بهاره نیازی و ندا مولاهویزه به عنوان مربیان، سارا آقاجانی (کمک مربی)، فهیمه محلوجی به عنوان بدنساز، اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ و افسانه شکوهی‌فر به عنوان مدیر تیم، سرمربی تیم والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می‎‌کنند.

دیگر خبرها

  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن