Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی رکاوندی گفت: امر به معروف و نهی از منکر، اصل مهم اسلامی است که باید اجرایی شود و نبادی به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام « سید جواد حسینی رکاوندی» در نماز جمعه این هفته شهرستان بهشهر افزود: تلاش برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر، اصل مهم اسلامی است از موارد مهمی است که باید در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی خوب پای کار است و باید در امر به معروف و نهی از منکر قدرتمندتر از گذشته وارد میدان شود و میدان داری کند.

 

امام جمعه موقت شهرستان بهشهر با اعلام اینکه نباید به بهانه فصل گرما، موجبات هنجارشکنی در جامعه فراهم شود؛ خاطر نشان کرد: برخورد با مفاسد اجتماعی و فرهنگی در دریا و جنگل از مواردی است که باید توسط مردم و نیروی انتظامی انجام شود.

 

حجت الاسلام حسینی رکاوندی اضافه کرد: ایران اسلامی 300 هزار شهید برای انقلاب و نظام فدا کرده است و شایسته نیست در این مملکت اسلامی شاهد ناهنجاری های اینچنینی باشیم و انتظار است نیروی انتظامی با گسترش فعالیت در راستای قانون با هنجارشکنان فرهنگی و اجتماعی برخورد کند.

 

وی در ادامه با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران گفت: آمریکا در دوران مختلف نقض عهد کرده است و سزاوار نیست که به چنین دشمنی دوباره اعتماد کرد و رهبری قدرتمندانه در برابر آمریکا و پیام ترامپ موضع گیری کرد.

 

امام جمعه موقت شهرستان بهشهر همچنین با دعوت به تقوی الهی افزود: همه ما باید با عمل به دستورات الهی، ایمان خود را تقویت و از عاقبت کارمان بترسیم و بدانیم شروع خوب هنر است اما این حالت و خوب بودن را نگه داشتن هنر برتری است تا عاقبت به خیر شویم.

 

حجت الاسلام حسینی رکاوندی تصریح کرد: مراقبت بر اوقات نماز و احسان و نیکوکاری و خدمت به مردم از سفارشات دین اسلام است که عاقبت به خیری به همراه دارد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اردبیل خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه شیراز حسن روحانی بیرجند وهابیت نماز جمعه تشییع خطبه نماز جمعه امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خضر فقیه ظهر دوشنبه در تجمع اعضای این مجموعه که در پی حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات (وعده صادق) برگزار شد، گفت: اهداف مجمع رهروان امر معروف و نهی از منکر استان بوشهر اهدافی مردم پایه و عمومی به شمار می‌آید که شایسته است در راستای بهتر اجرا شدن آن مقامات قضائی حمایت خود را از این مجمع افزایش دهند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر توجه مسئولین ذیربط را به مسائل فرهنگی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تجمعات مردمی در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات وعده صادق نشان دهنده حضور و مشارکت مردم در اقدامات فرهنگی است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات شاخص این مجمع در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، پیگیری مطالبات مردمی، اقدامات فرهنگی متعدد، فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌سازی برای اشتغال جوانان برخی از اقدامات شاخص این مجمع محسوب می‌شود.

کد خبر 6085423

دیگر خبرها

  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد
  • رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را صادر کرد
  • ستاد امر به معروف کارش بگیر و ببند نیست/ بیش‌تر فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب، قدیمی است
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری گشت ارشاد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب