Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین و آخرین روز از همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام با قرائت همگانی قرآن کریم و سرودن جمهوری اسلامی آغاز شد. صحبت‌های سردار نقدی معاون هماهنگی سپاه پاسداران نخستین برنامه جمعه ۲۴ خرداد بود.

سردار نقدی در انی مراسم گفت: همه به عنوان شاگردان مکتب اهل بیت (ع) باید بدانیم که بیان ولایت بزرگترین سرمایه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واجب‌تر از خواندن آیات قرآن، واجب‌تر از بیان حدیث گوش کردن به پیام ولایت است. چراکه این صحبت‌ها بیان بروز از آیات و روایت است. تمام عباراتی که، ولی ما در گام دوم انقلاب می‌فرمایند استنادات قرآنی دارد. تمامی بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر مبنای آیات و روایت بوده و هست. اهتمام به ولایت نکته‌ای است که باید در هیئت‌ها مورد توجه قرار بگیرد. در بیانیه گام دوم انقلاب وضعیت فعلی کشور مواضع کلی نظام دکترین و اصول ما در شرایط فعلی و وظیفه ما در این شرایط کشور گفته شده است. باید این موضوعات را برای مخاطبان در هیئت بیان کنید هیئت‌ها باید دستگاه‌های دولتی را هیئتی کنند. هیئت مظهر مدیریت جهادی است. هیئت‌ها را به سمت الگو گرفتن از دولت پیش نبریم. ایجاد امید از جمله وظایف اصلی ماست. باید با امید حرکت کنیم و از انقلاب حفاظت کنیم. این انقلابی است که باید به ظهور حضرت حجت منجر شود. نباید هیئت را وابسته به بودجه دولتی کنیم. هیئت یک نهاد مردمی است.

مداحی حاج صادق آهنگران بخش دیگری از همایش روز سوم بود.

در ادامه برنامه مسئولان کارگروه‌های پنجگانه از عملکرد کارگروه‌ها گفتند. این کارگروه‌ها به منظور تبادل نظر حول موضوعاتی، چون استفاده از جوانان زنده نگه داشتن یاد شهدا ایجاد تنوع در برنامه هیئت‌ها و ... تشکیل جلسه داده و به تبادل نظر پرداخته بودند.
سپس مجدد مدیران هیئت رزمندگان به جلسه کارگروه‌ها رفتند. بعد از جلسه سردار حسین نجات توضیحاتی را درباره این کارگروه ارائه کرد.

در پایان از هیئت رزمندگان همدان یزد قشم ورامین قم مازندران سبزوار سمنان خراسان جنوبی و جهرم تقدیر شد و چند تن از مدیران استان‌ها سوالات خود را از هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هئیت های مذهبی مناسبت های مذهبی مداحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل و برخی مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در همین خصوص تعداد ۹ مصوبه در حوزه صمت و غیره جهت مانع زدایی مشکلات آنان تعیین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: موضوعات دستورکارهای مطرح شده در این جلسه شامل طرح تولید آهک، پرورش میگو، محصولات سلولزی، پرورش ماهی در قفس بود که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، دریافت سند رسمی و رفع اختلاف مالکیتی، ترهین وثایق، مشکل بدهی به شرکت گاز مصوبات لازم تعیین و سپس مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت گاز، منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهر سازی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

وی اعلام کرد: در راستای تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل است.

مدیر کل صمت استان تاکید داشت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقدام کنند.

کد خبر 6087851

دیگر خبرها

  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد