Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام مختاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: پیشنهادمذاکره آمریکا با ایران، پوششی برای فریب است و ما هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم و تجربه برجام، بدعهدی‌های آمریکا را به خوبی نشان داد.


وی با بیان اینکه امروز همه جناح ها، دولت و ملت آگاه هستند که آمریکا قابل اعتماد نیست، افزود: ما به پیروی از رهبری حکیم و فرزانه انقلاب، هیچ گونه مذاکره‌ای را نمی‌پذیریم و کسانی که به دنبال مذاکره هستند را نفوذی بیگانگان می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب موقت جمعه بیرجند گفت: آمریکا به خوبی می‌داند که تحریم و جنگ جواب نمی‌دهد و می‌خواهد با مذاکره به ایران ضربه بزند.


حجت الاسلام مختاری همچنین با اشاره به نقش اروپا در برجام افزود: اروپا در برجام منافقانه کار می‌کند و پشت صحنه، هم دست آمریکا است و به دنبال مسیری است که راه را برای برجام‌های جدید باز کند که این کمال گستاخی و فریبکاری است.


وی همچنین با فریبکارانه دانستن اظهارات آمریکائی‌ها مبنی بردغدغه پیشرفت ایران افزود: آمریکا می‌گوید می‌خواهم ایران را به پیشرفت برسانم که این نهایت فریبکاری است.


امام جمعه موقت بیرجند در ادامه تأکید کرد: راه ما، راه انبیاء، اولیاء، قرآن، امام، شهدا و بندگی خدا است نه راه نوکری استکبار و اگر بنا بود ما راه شیطان را بپذیریم، آمریکای مستکبر و نوکرانش را از کشور بیرون نمی‌راندیم.


حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب نیز افزود: این بیانیه شامل سه بخش نگاه به گذشته، حال و آینده است که قطعا بدون توجه به گذشته و حال و بررسی نقاط قوت و ضعف آنها، نمی‌توانیم گام‌های بعدی را به درستی برداریم.


وی افزود: دشمن می‌کوشد تا با جنگ اقتصادی و جنگ روانی، ما را نسبت به آینده نا امید کند که باید مراقب باشیم با ایمان و بصیرت، گرفتار این فتنه‌ها نشویم.


حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه پشتوانه ما فرهنگ ناب توحیدی است گفت: فرهنگ ناب توحیدی، جز سعادت، عزت و خدمت نیست و هرگز در مسیر شیطان و نوکری آن‌ها حرکت نخواهیم کرد.
انتهای پیام/ب


مذاکره، پوششی برای فریب ایران نه صلح واقعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع آگاه ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • مذاکره مستقیم ایران و آمریکا صحت دارد؟
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید