Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:47:56 GMT

جوانی ۲۴ ساله در رودسر غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۶۰۸۸

جوانی ۲۴ ساله در رودسر غرق شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کامیار صالح‌پور، رئیس جمعیت هلال احمر رودسر گفت: یک جوان ۲۴ ساله اهل رشت ظهر امروز در رودخانه پلرود، منطقه گرمابدشت رحیم آباد رودسر غرق شد.

وی افزود: جوان ۲۴ ساله که به همراه دوستان خود برای تفریح به این منطقه رفته بود هنگام شنا داخل رودخانه غرق شد و جسد وی پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر رودسر با بیان اینکه عصر دیروز هم یک جوان اهل زنجان در همین منطقه غرق شده بود گفت: با وجود جستجوی تیم واکنش سریع این جمعیت تاکنون جسد این جوان زنجانی نیز پیدا نشده است.

صالح‌پور گفت: هم اکنون ۱۲ نفر از نیرو‌های واکنش سریع این جمعیت در منطقه حضور داشته و در حال جستجوی اجساد هستند.

انتهای پیام/اص

غرق شدن جوان ۲۴ ساله رشتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جوانی جمعیت در سی سخت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان دنا در این همایش گفت::یکی از مهمترین فاکتور‌ها و شاخص‌ها در زمینه طرح جوانی و افزایش جمعیت عملیاتی کردن مشوق‌ها و طرح‌هایی است که در این راستا اعلام شده است.
یزدان پناه افزود:شهرستان دنا در حوزه جمعیت نقاط امیدبخشی دارد و تلاش برای افزایش نسل و حمایت از خانواده یکی از ضروری‌ترین اولویت‌ها برای مسئولان و مردم است.
پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا هم گفت: برای قانون جوانی جمعیت در قانون ۷۳ماده‌ای شرح و وظایف هر اداره‌ای مشخص شده است و می‌طلبد هر نهادی به نحو احسن وظایف خود را انجام دهد.
در ادامه سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان با حضور در مراسم جوانی جمعیت در شهرستان دنا گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری لازم است در بحث جوانی جمعیت همه ارگان‌ها پای کار باشند تا با جوان بودن جمعیت کشور از آسیب و گزند دشمنان دور باشیم.
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت نیزگفت: تشکیل قرارگاه حمایت از جوانی جمعیت و ازدواج در شهرستان دنا جهت مقابله با پیری جمعیت با حضور همه ارگان‌های زیربط ضرورت دارد.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • فرهاد قائمیان: تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت