Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی انصاری، شرکت‌کننده در رشته حفظ 20 جزء مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت و گو با ایکنا گفت: من هم از زمان برگزاری مسابقات و هم از مکان برگزاری که امامزاده ابراهیم(ع) و از اماکن مقدسه و معنوی است راضی بودم.

وی با تقدیر از نحوه برگزاری مسابقات و داوران این دوره گفت: به نظر من همه چیز بدون اغراق عالی بود؛ من اولین بار است که در این مسابقات حضور یافتم و برایم جذاب بود و امیدوارم توفیقات مسئولان مستدام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری با بیان اینکه سطح مسابقات حفظ امروز در چند موردی که شنیدم بالا بود بیان کرد: پیشنهاد بنده این است که اگر امکان تغییر رشته تا زمان برگزاری مسابقه وجود داشته باشد می‌تواند به کیفیت حفظ کمک کند زیرا بنده ده جزء ابتدایی را آماده کرده بودم ولی چون در رشته 20 جزء ثبت نام کردم مجبور بودم که در همین رشته آزمون بدهم که سبب کاهش کیفیت حفظ بنده و ارائه آن شد.

وی با بیان اینکه نمره 20 به این مسابقات می‌دهد نفس برگزاری مسابقات را عالی توصیف کرد و افزود: همین فضای قرآنی که ایجاد می‌شود باعث انگیزه برای جوانان است البته سالی یک مسابقه به نظر بنده کم است و معتقدم با برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند دوبار در سال برگزار شود.

انصاری با اشاره به برنامه‌های مجتمع شهید رجایی پردیسان به مدیریت وی گفت: در این مجتمع برای اقشار مختلف برنامه‌های قرآنی داریم و معتقدم که اگر حفظ جزء 30 هم به مسابقات اضافه شود تعداد شرکت کنندگان و مخاطبان مسابقات افزایش خواهد یافت.

یادآور می‌شود چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله مقدماتی در دو بخش بانوان و آقایان روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه در رشته‌های حفظ کل، تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰، ده و ۵ جزء همچنین اذان و دعاخوانی و با حضور ۵۰۰ نفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا چهل و دومین دوره مسابقات اوقاف انصاری حفظ ۲۰ جزء قم امامزاده ابراهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌روابط عمومی دانشگاه مازندران اعلام کرد: نخستین جشنواره استانی قرآن و عترت"حیات" ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان با محوریت سبک زندگی اسلامی با حضور ۱۳۰ دانشجوی دختر و پسر در دانشکده هنر و معماری برگزار شد.

این دوره از مسابقات که با عنوان حیات (حس یک انتخاب تازه) و در راستای دومین کنگره گرامیداشت ۱۰ هزار شهید مازندران برگزار شد، شرکت‌کنندگان در بخش‌های حفظ آیات، حفظ سور منتخب، قرائت تقلیدی، اذان تقلیدی، عکاسی، گرافیک، پادکست، خوشنویسی، دعاخوانی و مداحی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات، نفرات برتر اول و دوم هر رشته مشخص شد ند و به مسابقات سراسری راه می‌یابند.

در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور حجت‌الاسلام شریف‌تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام دکتر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران، محمد بابایی معاون قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی کشور، امیر سادات کرمی مسوول بسیج دانشجویی سپاه کربلای استان و برخی مسوولان دانشگاه مازندران ، نفرات برتر در دو بخش آقایان و بانوان معرفی و تجلیل شدند و همچنین از مادر شهید آرمان نعمتی از حافظان قرآن کریم نیز تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود: در این مسابقات، حبیب غفاری، داوود بهمنش، حمیدرضا فتاحی و مرتضی خرمی در بخش آقایان و زکیه براری، طیبه فرشتیان، سیده رقیه هاشمی، فریده آرامش و رقیه رضایی در بخش بانوان به داوری و قضاوت پرداختند.

نفرات برگزیده بخش آقایان:

 رشته قرائت تقلیدی: محمد علی نفطی، مصطفی فطن گنجی، حمزه احمدی

 رشته اذان تقلیدی: حسن میخچین، مسیح محمدی، ابوالفضل درویشی

 رشته دعاخوانی و مداحی: حسین خطیبی، ابوالفضل علیزاده ارمکی، عدنان مظلومی

 رشته حفظ سور منتخب: محمد حسن کاظمی، حسین همایون، امیرحسین حسین‌پور

  رشته حفظ آیات منتخب موضوعی: سیدمحمد حسینی، محمدامین افشار، محمدحسین جمشیدی

نفرات برگزیده بخش بانوان:

  رشته قرائت تقلیدی: فاطمه زهرا دانش‌خواه، سیده حنانه سادات محمدی، فاطمه رویگر

 و رشته حفظ آیات موضوعی: سیده زهرا حسینی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • تصوری غلطی از رشته هاکی وجود دارد
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران