Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ظریف در پیامی توئیتری با اشاره به حضور مؤثر رئیس‌جمهور حسن روحانی در اجلاس شانگهای در قرقیزستان، بار دیگر تأکید کرد که آمریکا تنها عامل ناامنی در منطقه خاورمیانه است.

 او در  این توئیت نوشت: «با رئیس‌جمهور حسن روحانی در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای در قرقیزستان. گفتگوهای چندجانبه مهم+مذاکرات دوجانبه ثمربخش از جمله با رئیس‌جمهور شی جین‌پینگ و رئیس‌جمهور پوتین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات یکجانبه آمریکا شامل تروریسم اقتصادی علیه ایران، تنها عامل ناامنی و شکل‌گیری تنش‌های جدید در منطقه ما است.»

۵۰۵۰ کد خبر 1269923

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی محمدجواد ظریف ایران و آمریکا تحریم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: احساس ناامنی موجب گرانی در اسرائیل شده است

یک رسانه اقتصادی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، به دلیل گسترش احساس نا امنی در اسرائیل، موج جدیدی از گرانی گریبان اسرائیلی‌ها را گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری زبان کالکالیست در گزارشی که امروز سه شنبه منتشر کرد، خبر داد، شرایط امنیتی در اسرائیل اوضاع اقتصادی را به سوی مشکلات بیشتر پیش برده و پیش بینی می‌شود شاهد موج جدیدی از گرانی خواهیم بود.

براساس گزارش این رسانه اقتصادی بعد از عید کیپور (هفته آینده) لبنیاتی که قیمت‌های آن تحت نظارت نهادهای ذیربط است 4.5 درصد و بقیه لبنیات 9 درصد گران تر خواهند شد.

در این گزارش آمده است، موج گرانی در بازار مواد غذایی لحظه‌ای متوقف نمی‌شود، بعد از دو ماه از افزایش شدید قیمت‌ها شرکت‌های مختلف اعلام کردند قیمت کالاهای خود را بعد از عید کیپور افزایش خواهند داد.

شمار زیادی از شرکت‌های لبنیاتی این گرانی را هم زمان اعمال خواهند کرد.

این اولین باری است که لبنیات در حالی افزایش قیمت پیدا می‌کنند که وزرای دارایی و کشاورزی هم نمی‌توانند در رابطه با این امر دخالت یا اعمال نظر داشته باشند.

گفتنی است امروز نیز بورس شاهد افت شاخص بود و به گفته کارشناسان به دلیل نگرانی اقدام تهاجمی اسرائیل که با واکنش ایران مواجه گرد، سهام تا حدود 1.1 درصد کاهش را نشان داد و شیکل نیز 1.45 درصد در مقابل دلار عقب نشینی کرد.

شکاف میان سران اشغالگران پس از پاسخ موشکی پهپادی ایرانفیلمهای اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایران به سرزمین‌های اشغالیزیان میلیاردی اسرائیل از حمله دیشب ایرانرسانه عبری: سقوط بورس اسرائیل و شیکل بعد از عملیات سپاه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • رسانه عبری: احساس ناامنی موجب گرانی در اسرائیل شده است
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود