Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:24:07 GMT

2 نفر در استان بوشهر دچار غرق شدگی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۶۳۸۶

2 نفر در استان بوشهر دچار غرق شدگی شدند

به گزارش گروه استان های برنا؛ عبدالرحیم دادجو افزود: در حادثه نخست پسر بچه ۶ ساله در کنگان دچار غرق شدگی شده بود که ساعت ۱۸:۵۸ گزارش شد و با تلاش نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل و از خطر مرگ نجات یافت.

وی بیان کرد: در حادثه دوم پسر بچه ۱۱ ساله ساعت ۱۹:۵۷ شب گذشته حوالی کمپ روس‌ها در آب‌های ساحل بندرگاه بوشهر غرق شد که با حضور به موقع نیروهای اورژانس از خطر مرگ نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادجو اضافه کرد: از اول خرداد تاکنون ۶ نفر در استان بوشهر دچار غرق شدگی شدند که از این تعداد چهار نفر فوت کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر بیمارستان مرگ برنا غرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح چهار شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته در مجموع ۴۲ شناور در آب‌های استان دچار اضطرار شدند که بیشترین اضطرار مربوط به آب گرفتگی، نقص فنی و آتش سوزی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ از مجموعه شناورهای مواجه با شرایط مضطر موتور لنج‌های باری با ۲۵ حادثه بیشترین فراوانی شرایط اضطرار را به خود اختصاص دادند.

بیشترین سانحه در عسلویه

شکیبی نسب ادامه داد: در سال یاد شده بنادر عسلویه و دیر به ترتیب با ۱۲ و ۹، بنادر بوشهر و عامری هر کدام با هفت و خارگ و دیلم به ترتیب با چهار و سه سانحه بیشترین سوانح دریایی استان بوشهر را تجربه کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته با حضور به موقع شناورهای ناجی همچنین به ۷۰ نیاز پزشکی خدمه شناورها در آب‌های استان بوشهر پاسخ داده شد.

شکیبی نسب با اشاره به فوت ۲ نفر به دلیل غرق شدگی در آب‌های استان، ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده بیشترین شرایط مضطر شناورها ناشی از دریانوردی در شرایط نامساعد بوده که انتظار می‌رود دریا روی در شرایط مطلوب مورد توجه جدی دریانوردان قرار گیرد.

فعالیت ۷ شناور ناجی

وی افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۵۵۰ در اسرع وقت خدمات جست و جو و نجات را دریافت کنند.

شکیبی نسب عنوان کرد: اکنون هفت شناور ناجی در بنادر استان و ۶ مرکز جست و جو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بنادر عسلویه، دیر، محمد عامری، بوشهر، خارگ و دیلم فعال هستند.

کد خبر 6087440

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • بوشهر هم به سرنوشت اصفهان دچار می‌شود؟