Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح جزئیات دومین عملیات موفقیت آمیز ارتش و کمیته‌های مردمی علیه رژیم متجاوز سعودی و حمله پهپادی به فرودگاه ابها را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ یحیی سریع فاش کرد پهپادهای قاصف صبح امروز جمعه فرودگاه ابها عربستان سعودی را هدف قرار داد، در این حمله رادارهای هوانوردی در فرودگاه هدف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از موفقیت این  عملیات و توقف فعالیت در فرودگاه در پی این عملیات پهپادی خبر داد.

  وی که در صفحه شخصی خود در فیسبوک به این عملیات اشاره کرده بود، همچنین ادعاهای سعود‌ها مبنی بر رهگیری پهپادهای یمنی را تکذیب کرد و گفت ادعای نظام سعودی مبنی بر رهگیری پهپادها صحت ندارد، به لطف و فضل الهی، پهپادها با دقت بالایی به  اهداف خود حمله کردند.   یحیی بار دیگر تاکید کرد فرودگاه‌ها و مواضع نظامی کشورهای جنگ افروز و متجاوز دیگر امن نیست و عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی تا زمانی که تجاوزگری و محاصره تحمیلی علیه ما ادامه داشته باشد، تشدید می‌شود.   سخنگوی نیروهای مسلح یمن بار دیگر از شرکت‌های هواپیمایی و غیرنظامیان خواست از فرودگاه‌ها و مواضع نظامی(عربستان) به سبب آنکه اهداف مشروعی هستند، دور شوند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • عملیات «وعده صادق» مطالبه آحاد ملت ایران بود
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است
  • حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری، از چه کسانی خط می‌گیرند؟
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین