Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@08:57:37 GMT

روسای جمهور ایران و افغانستان دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۶۵۳۲

روسای جمهور ایران و افغانستان دیدار کردند

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر دیروز به منظور حضور در نوزدهمین اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای به بیشکک پایتخت قرقیزستان سفر کرده است، امروز با «محمد اشرف غنی» رئیس‌جمهوری افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه، «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهوری، «رضا اردکانیان» وزیر نیرو، «حسام‌الدین آشنا» مشاور رئیس‌جمهوری و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افغانستان ایران جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی قرقیزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرامرز ظلی بازیکن سابق فوتبال و پیشکسوت ورزش ایران پیش از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار کرد.

ظلی که پس از دوره‌ای بیماری به تازگی از بیمارستان ترخیص شده است، در این دیدار از حضور وزیر ورزش و جوانان در بیمارستان و عیادت از او قدردانی کرد.

کیومرث هاشمی نیز پس از مرور برخی از خاطرات و تصاویر دوران بازی ظلی، پیشکسوتان را «گنجینه طلایی» ورزش ایران خواند و با اشاره به سالها تلاش پیشکسوتان در عرصه ورزش، خدمت به آنها را یکی از شئون اصلی حضور مسئولان در جایگاه خود دانست.

در پایان وزیر ورزش و جوانان برای ظلی و تمامی پیشکسوتان آرزوی سلامتی و عافیت کرد.

کد خبر 6079693

دیگر خبرها

  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • تهران به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان است
  • دیدار مقامات طالبان در ارگ ریاست جمهوری
  • مقام طالبان: اقدام ایران علیه اسرائیل دفاع مشروع بود
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • استقبال پادشاه اردن از رئیس جمهور عراق و رایزنی درمورد تحولات منطقه
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال