Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:19:00 GMT

کرمی‌راد: مجلس باید متحول شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۶۵۳۸

کرمی‌راد: مجلس باید متحول شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه گفت: محور مقاومت یعنی دولت جوان حزب‌الهی باید روی کار بیاید، مجلس متحول شود و انقلاب در مسیر گام دوم انقلاب و مدنظر مقام معظم رهبری با عزت و اقتدار ادامه پیدا کند.‌ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمد کرمی‌راد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: محور مقاومت یعنی اجازه به لیبرال‌های داخلی، فرصت‌طلب‌ها و انحصارطلب‌ها ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محور مقاومت یعنی دولت جوان حزب‌الهی باید روی کار بیاید، مجلس متحول شود و انقلاب در مسیر گام دوم انقلاب و مدنظر مقام معظم رهبری با عزت و اقتدار ادامه پیدا کند.

کرمی‌راد گفت: یکی از آثار پربرکت صبر و استقامت ملت ایران، حضور نخست وزیر ژاپن در ایران به عنوان حامل پیام ترامپ است که مقام معظم رهبری با اقتدار و عظمت پاسخ وی را دادند.

وی با بیان اینکه مردم شریف ایران با صبر و استقامت در مقابل دشمن  ایستاده است افزود: نخست وزیر  ژاپن در محضر ولی امر مسلمین به عنوان پیام‌رسان ترامپ زمانی که قصد بیان مطالبی را داشت مقام معظم رهبری با آن اقتدار و عظمت به محکمی جواب دادند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: امام(ره) انقلاب را در زمان نظام دوقطبی ایجاد کرد که در یک رأس آن ایالات متحده آمریکا و در رأس دیگر اتحاد جماهیر شوروی سابق قرار داشتند.

امام جمعه کرمانشاه: رد پیام ترامپ از سوی مقام معظم رهبری جلوه اندیشه مقاومت بودامام‌جمعه قم: بر ‌موضع راهبردی‌مان‌ محکم ایستاده‌ایم/در سایه مقاومت ‌آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند‌سازش یا مقاومت، کدام پرهزینه‌تر است؟ بررسی یک داستان واقعی

کرمی‌راد افزود: در این نظام دوقطبی هر انقلابی می‌خواست به پیروزی برسد به ناچار باید به بلوک غرب یا شرق وابسته می‌شد و هیچ انقلابی در دنیا نبود که بخواهد همچون جمهوری اسلامی شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» را سر بدهد. 

وی بیان کرد: امروز تفکر مقام معظم رهبری، نائب برحق امام زمان(عج) به گونه‌ای است که محکم و با استقامت در مقابل زیاده‌خواهی ‌‌‌‌‌های آمریکا و ایادی داخلی و خارجی آن‌ها ایستاده است.

کرمی‌راد با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان محور مقاومت در منطقه معادلات آمریکا را به هم ریخته است گفت: پیش‌بینی امام(ره) این بود روزی خواهد رسید که هیمنه و هیبت استکبار جهانی فرو خواهد ریخت و امروز آن زمان فرا رسیده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه، بیان کرد: در یمن می‌بینیم که رژیم وهابی، سلفی و صهیونیستی آل‌سعود پنج سال با سلاح‌های آمریکایی و با امکانات شرق و غرب به مردم مظلوم یمن حمله می‌کنند و مردم یمن با تأسی از انقلاب ایران مقاومت می‌کند.

کرمی‌راد عنوان کرد: جنبش حماس و مجاهدان فلسطین، در غزه ایستادگی کردند و جنگ 33 روزه و 22 روزه گواهی بر این موضوع است.

وی با اشاره به سخنران سیدحسن نصرالله مبنی بر اینکه ما مقاومت را از امثال محمدحسین فهمیده آموختیم بیان کرد: این انقلاب باید به انقلاب حضرت مهدی(عج) ملحق شود.

انتهای پیام/ش

 

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست امروز هیأت دولت گفت: یکی از مخاطبان اصلی پیام مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ۱۴۰۳، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ از این رو، کارگروهی در این وزارتخانه با مدیریت و محوریت معاونت رفاه و امور اقتصادی تشکیل شد تا شعار سال مورد نظر مقام معظم رهبری عملیاتی شود.

وی با اشاره به وظیفه وزارت کار برای تحقق شعار سال اظهار کرد: بخشی از تولید کشور بر عهده شرکت‌های وابسته به صندوق‌های تأمین اجتماعی است بنابراین در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر در این زمینه در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 6063693

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیرو‌های مقاومت نیست
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • گردشگری می‌تواند اقتصاد کرمانشاه را متحول کند
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند