Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@01:19:06 GMT

نتیجه زنده/ ایران ۲ - کانادا صفر + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۶۹۷۷

نتیجه زنده/ ایران ۲ - کانادا صفر + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های والیبال ایران و کانادا در جریان است و شاگردان کولاکوویچ ۲ ست را به سود خود به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال، از ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه در ورزشگاه غدیر ارومیه به مصاف تیم ارومیه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کولاکوویچ در این بازی تیمش را با ترکیب سعید معروف، میلاد غبادی پور، سید محمد موسوی، علی شفیعی، پوریا فیاضی، غفور و حضرت پور به میدان فرستاد.

در ست اول بازیکنان کانادا تحت تاثیر جو سالن قرار گرفتند و اشتباهات فردی زیادی انجام دادند. همین مسئله موجب شد تیم ایران تا امتیاز ۱۳، یک فاصله ۶ امتیازی ایجاد کند. ضمن اینکه عملکرد کم نقص مدافعان و همین ظور سرویس‌های بازیکنان تیم ایران در این فاصله امتیازی بی تاثیر نبود. بازیکنان تیم ایران در دومین وقت استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۹ از حریف پیش افتادند.
سرمربی کانادا تلاش کرد با تغییر در ترکیب تیمش و همچنین گرفتن وقت استراحت، در امتیازگیری تیم ایران وقفه بیندازد، اما موفق به این کار نشد. در نهایت شاگردان کولاکوویچ این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود خود به پایان برسانند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در ست دوم بازیکنان کانادا تلاش کردند با استفاده از سرویس‌های هدف‌دار، بازیکنان ایران را با مشکل مواجه کنند و در این زمینه موفق هم بودند و با نتیجه ۵ بر یک از تیم ایران پیش افتادند. با اینکه شاگردان کولاکوویچ نلاش زیادی کردند این فاصله امتیازی را جبران کنند، اما تا اولین وقت استراحت با نتیجه ۸ بر ۶ از کانادا عقب بودند.   بر خلاف بازی‌های قبلی، ملی‌پوشان والیبال ایران در ست دوم در زدن سرویس‌های قدرتی عملکرد خوبی نداشتند و در دریافت‌های عقب زمین هم موفق نبودند و تا وقت استراحت دوم، بازیکنان کانادا روی اسپک‌های شارون ورنون ستاره ۲۰۲ سانتی‌متری خود فاصله ۲ امتیازی را با تیم ایران حفظ کردند.   در امتیاز ۱۶ بود که تیم ایران با تیم کانادا برابر بود و تا امتیاز ۱۸ این وضعیت ادامه داشت، تا اینکه سرویس قدرتی امیر غفور باعث شد تیم ایران برای اولین بار در ست دوم از تیم کانادا پیش بیفتد. تیم کانادا با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ از تیم ایران پیش بود که که کولاکوویچ وقت استراحت گرفت. پس از این وقت استراحت تیم ایران ۲ امتیاز پیاپی کسب کرد و ۲۲ بر ۲۱ از تیم کانادا جلو افتاد.   در نهایت این شاگردان کولاکوویچ بودند که ست دوم را نیز با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ پیروز شدند تا برای شکست تیم کانادا تنها به پیروزی در یک ست دیگر نیاز داشته باشند.  

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال والیبال ایران ورزش ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران پس از سه پیروزی متوالی مقابل افغانستان، بحرین و کویت 9 امتیاز کسب کرد و در گروه D جام ملت‌های آسیا صدرنشین شد تا مقتدرانه‌تر از همه مدعیان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کند، اما شاگردان وحید شمسایی اکنون که مقابل قرقیزستان قرار گرفته‌اند، کار سختی دارند چراکه حریف‌شان در مرحله گروهی شگفتی‌ساز شد و توانست بالاتر از ژاپن بایستد و به‌عنوان تیم دوم از گروه C به دور یک‌چهارم نهایی صعود کند.

ملی پوشان فوتسال ایران امیدوار هستند امروز مقابل قرقیزستان غافلگیر نشوند و با ادامه روند پیروزی‌های خود در جام ملت‌های آسیا، به مرحله نیمه نهایی برسند و از سوی دیگر هم سهمیه جام جهانی را به دست بیاورند.

جام ملت‌های فوتسال آسیا- 2024 تایلند- مرحله یک‌چهارم نهایی
سالن: بانکوک آرنا - ساعت 12:30
داوران: پورنارونگ گرایرود (تایلند)؛ بنجاپول موچاروئنساپ (تایلند)، حسین علی (بحرین)، محمد محمد (عراق)/ وقت نگهدار: هیرویوکی کوبایاشی (ژاپن)

تیم ملی فوتسال ایران
باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی
سرمربی: وحید شمسایی

تیم ملی فوتسال قرقیزستان
بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو
سرمربی: لوئیز برنات مولینا

در حاشیه

حضور کمرنگ تماشاگران در سالن جلب توجه زیادی می‌کند.

فوتسالیست‌های ایران نمایش هجومی در شروع بازی داشتند که درخشش گلر قرقیزها مانع از گلزنی زودهنگام شد.

اولین خطای ایران پس از یک دقیقه و 28 ثانیه سپری شدن از بازی توسط آقاپور به ثبت رسید.

پس از یک دقیقه و 30 ثانیه از آغاز مسابقه، قرقیزستان اولین شوت به چارچوب را زد.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • آتش گرفتن قطار حین حرکت در کانادا + فیلم
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید