Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تشویق‌های بی امان هواداران به بازیکنان روحیه داد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، کولاکوویچ در نشست خبری بعد از بازی با کانادا با بیان اینکه در برخی لحظات به سختی توانستیم بازی را مدیریت کنیم، افظهار داشت:‌ تشویق‌های بی امان هواداران به بازیکنان روحیه داد و توانستیم بر تیم کانادا غلبه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

R1377/P/S6,48/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند

حسین کعبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شرایط این روزهای فولاد خوزستان اظهار کرد: واقعیت را باید گفت، الان شرایط جالبی نداریم، نمی توانیم کسی را گول بزنیم. بازی قبل را باختیم و اگر در بازی با هوادار نتیجه می گرفتیم شرایطمان بهتر می شد. متاسفانه با یک غفلت در دقیقه آخر گل مساوی خوردیم و بازی را ترک کردیم. البته من اعتقاد دارم آن بازی را باخته ایم چون بازی که باید سه امتیاز را می گرفتیم در لحظه آخر مساوی کردیم.

وی افزود: در بازی با شمس آذر هم آنقدر هوا طوفانی بود که اصلا نمی شد فوتبال بازی کرد. هم ما و هم حریف نمی توانستیم بازی کنیم اما آنها به شرایط عادت داشتند. متاسفانه با یک پنالتی بازی را وگذار کردیم. این هفته هم با مس رفسنجان بازی داریم و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم. واقعا لیاقت فولاد اینجای جدول نیست ولی تصمیم داریم فقط کار خودمان را انجام بدهیم و به نتایج دیگر بازی ها کاری نداشته باشیم. اصلا نمی گویم در لیگ برتر می مانیم چون امیدوارم تا هشتم و نهم جدول باقی بمانیم.

مربی فولاد  در پاسخ به این سوال که آیا تیمش خطری برای سقوط به پایین جدول حس می کند یا خیر گفت: با حرف زدن نمی شود کاری کرد و باید در زمین عمل کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم و امیدوارم به هر شکلی که شده نتایج بهتری بگیریم. الان وظیفه من است که به فولاد خدمت کنم. از زمانی که ویسی که آمده تصمیم گرفتیم  کاری کنیم که تیم ماندگار شود. 

کعبی در خصوص اینکه ایا قبول دارد امسال بازیکنان فولاد در حد و اندازه نام خود ظاهر نشدند گفت: صد در صد حرف شما را قبول دارم. البته خیلی اتفاقات پیش از این رخ داده که روی تیم اثر گذاشته ولی باید اتفاقات قبل را کنار بگذاریم. الان فکر و ذهن ما این 7 بازی است، اگر به عقب برگردیم هواداران و تیم ضرر می کنند. هر 7 بازی فینال است و همه بازی ها سخت است. بازیکنان به فکر این هستند آخر فصل قرارداد جدید ببندند و بهترین عملکرد خود را داشته باشند و همین مساله به ایجاد انگیزه در تیم ها کمک می کند. ما هم سعی می کنیم از این انگیزه بازیکنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش برای بازی با مس بازیکن مصدوم ندارد خطاب به هواداران فولاد گفت: من به عنوان یک عضو فولاد که سالها در این تیم بازی کرده ام چیزی جز شرمندگی ندارم. شاید هواداران با ما قهر کرده اند و به ورزشگاه نمی آیند ولی اعضای تیم مصمم هستند کاری کنند که هواداران با ما آشتی کنند و دوباره همان استادویم پر از تماشاگر را در بازی های آینده ببینیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • تشویق شدید ژابی آلونسو توسط هواداران بایرلورکوزن پس از قهرمانی در بوندسلیگا آلمان / فیلم
  • اسدی: بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند
  • آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند
  • جشن خاص کاپیتان تیم ملی ایران پس از برد تاریخی!