Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسانی که از ابتدا اعتبار ، مشروعیت و استقلال نداشتند در رابطه مقامات مقتدر ایران سکوت کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کسانی که از ابتدا اعتبار ، مشروعیت و استقلال نداشتند در رابطه مقامات مقتدر ایران سکوت کنند.

«سید عباس موسوی» در صفحه توئیتر شخصی خود در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات در رابطه با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران، عنوان کرد: کسانی که از ابتدا نه اقتدار داشتند، نه مشروعیت و نه استقلال، همه دلخوشی شأن خرید امنیت پوشالی از غرب است و نگاه غرب به آنان مانند گاو شیرده، بهتر است در رابطه با اعتبار مقامات مقتدر جمهوری اسلامی ایران که حتی با یک توئیت آب در لانه مورچه می‌ریزند سکوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش اسپوتنیک عربی قرقاش در توییتی مدعی شد: مقبولیت وزیر امور خارجه ایران در حال کاهش است؛ اشاره ظریف به تیم بی مسخره است و مقبولیت او روز به روز در کاهش می‌یابد.

وی نوشت: «روابط عمومی جایگزینی واقعی برای سیاست‌های سازنده نیست. توقف تشدید وضعیت فعلی نیازمند اقدامات عاقلانه است نه کلمات توخالی».

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران بامداد جمعه در واکنش به ادعاهای مقام‌های آمریکایی مبنی بر دخالت داشتن تهران در خصوص انفجار دو نفتکش در دریای عمان، در صفحه رسمی‌اش در توئیتر نوشت: اینکه آمریکا بلافاصله اتهاماتی را علیه ایران مطرح کرد –بدون ارائه مدرک و شواهد حقیقی یا واقعی– فقط این موضوع را کاملاً روشن می‌کند که تیم ب (بولتون، بن زائد، بن سلمان و بنیامین نتانیاهو) طرح ب را در پیش گرفته است: دیپلماسی تخریب– شامل (اقدامات) آبه شینزو– و اینکه تروریسم اقتصادی علیه ایران را پنهان کند.

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: من چند ماه پیش دقیقاً در خصوص این سناریو هشدار دادم؛ من پیشگو نیستم اما می‌دانم تفکر گروه ب از کجا سرچشمه می‌گیرد./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک‎؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با تلویزیون سی ان ان آمریکا، مواضع جمهوری اسلامی ایران را به ویژه درباره تنش آفرینی‌ها رژیم صهیونیستی تبیین کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این مصاحبه، آقای امیرعبداللهیان تاکید کرد که ایران به دنبال افزایش تنش نیست، اما در صورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری، پشیمان کننده و حداکثری خواهیم داد.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات دعوای نتانیاهو با وزیرخارجه آلمان
  • گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • وزیرخارجه آمریکا: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نکرده‌ایم
  • تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزه
  • واکنش دیدنی وزیر خارجه الجزایر به سخنان نماینده اسرائیل | ویدئو
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات
  • اعلام آمادگی ایران برای کمک به امارات
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه