Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:57:56 GMT

رائول: به دنبال ارائه فوتبال هجومی خواهم بود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۷۵۸۹

رائول: به دنبال ارائه فوتبال هجومی خواهم بود

رائول، اسطوره باشگاه رئال مادرید، به تبیین فلسفه مربیگری خود پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، رائول حالا به عنوان سرمربی کاستیا، تیم دوم رئال مادرید فعالیت می کند و هواداران این باشگاه امیدوارند او نیز مانند زین الدین زیدان قادر به خلق دورانی فوق العاده در این باشگاه در سال های آتی باشد. رائول حالا طی مصاحبه ای تاکید کرد به دنبال فوتبال زیبا بوده و نمی خواهد با هر روشی به پیروزی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رائول گفت: "من احساس می کنم که استانداردهای اخلاقی برایم بسیار مهم است. روش هایی زیبا برای پیروز شدن در یک مسابقه فوتبال وجود دارد و گرچه راه های دیگری نیز تعریف شده، اما آنها در فلسفه من جایی ندارد.

 

 

احترام گذاشتن بخشی از فلسفه من است. شما باید با ارزش های خود هماهنگ باشید و من همیشه سعی می کنم به مسائلی فکر کنم که برای فوتبال مفید است و افکار منفی را کنار بگذارم. من فکر می کنم قبل از اینکه متولد شوم فوتبال بازی کردن را آغاز کردم. در آن مقطع هیچ مدرسه فوتبالی نبود، بچه ها در پارک ها و خیابان ها و در مدرسه در هنگام زنگ تفریح بازی می کردند. تا زمانی که 11 ساله شوم فوتبال را در خیابان کنار دوستانم یاد گرفتم.

من فکر کردم که هر پدر و مادری علاقه دارند فرزند آنها فوتبالیست شود و پدرم نیز در مورد من پیش بینی درستی داشت. پدرم برقکار بود و ما یک خانواده طبقه کارگر بودیم. پدرم همیشه من را تشویق می کرد و خانواده نقش مهمی در حمایت از فرزندان دارد."

رائول گونزالس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها رائول گونزالس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا شکاری وینگر سپاهان در بازی‌های اخیر روی فرم خوبی قرار دارد و در بازی با ذوب آهن نمایش خوبی ارائه کرد و نفوذهای تاثیرگذاری داشت.

شکاری در سه هفته اخیر برای سپاهان موفق به گلزنی نشده اما هر زمان که در ترکیب حضور داشته روند هجومی خوبی پیش گرفته و سمت چپ این تیم را در فاز هجومی فعال کرده است.

در این مسابقه شکاری در نیمه دوم نفوذهای خوبی انجام داد اما در ارسال پاس‌های آخر تمرکز کافی را نداشت، شاید اگر سپاهانی ها شانس بیشتری برای قهرمانی داشتند و با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم می‌کردند او یکی از مهره های تاثیرگذار در مسیر قهرمانی این تیم بود و می‌توانست در کنار دیگر بازیکنان هجومی این تیم تاثیرگذارتر باشد.

شکاری در نیم فصل دوم لیگ برتر فرصت‌های بیشتری برای حضور در زمین پیدا کرده و دو گل هم برای این تیم به ثمر رسانده، او با ادامه روند خوب خود در ادامه فصل می‌تواند به یکی از بازیکنان اصلی تیم تبدیل شود که در تک مسابقات جام حذفی نقش کلیدی داشته باشد.

سپاهان با حضور رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده در سمت راست حملات خوبی شکل می‌دهد و با توجه به نفوذهای کمتر زکی‌پور از سمت چپ او مسئولیت بیشتری برای خلق موقعیت از جناحین دارد و به خوبی در این پست ایفای نقش می‌کند.

دیگر خبرها

  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • محمد خاکپور: اصلا فوتبال ایران را دنبال نمی کنم! / فیلم
  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی