Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رجب زاده اظهار کرد: محور بجنورد به جنگل گلستان ۱۴۳ کیلومتر است که تا کنون ۶۹ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و عملیات اجرایی ۷۴ کیلومتر آن باقی مانده است.

رجب زاده افزود: برابر با اعداد تردد شمارهای استان سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر و مسافر از محور بجنورد به گلستان عبور می کنند که متاسفانه به دلیل اجرای طرح در مقاطع مختلف و کاهش و افزایش عرض محور بیش از ۴۰ درصد تصادفات جاده ای استان مربوط به این محور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مطرح کرد: تکمیل این پروژه نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که تکمیل آن همچنین موجب توسعه گردشگری به عنوان یکی از پیشران های اقتصادی می شود.

معاون استاندار خراسان شمالی در ادامه به محور ارتباطی میامی-جاجرم- بام-قوچان اشاره کرد و گفت: تکمیل این محور موجب کوتاه تر شدن مسیر مرکز استان به تهران و همچنین اتصال شهرهای این منطقه به ویژه گرمه و جاجرم به بزرگراه سراسری تهران به مشهد می شود.

رجب زاده تصریح کرد: در بودجه سال ۹۸ برای تکمیل این محور ۲۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که به نظر بنده با اختصاص این اعتبارات بهره برداری این پروژه سال ها زمان نیاز دارد.

وی در ادامه بر گشایش مسیر مرزی تاکید کرد و گفت: خراسان شمالی با کشور ترکمنستان ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارد اما این فقط یک عنوان فیزیکی است و تاکنون برای توسعه استان استفاده ای از این مرز نشده است.

وی بیان کرد: کلنگ ایجاد راه اوغاز به باجگیران سال گذشته به زمین زده شد که ۱۴ کیلومتر از این مسیر ۳۱ کیلومتری در خراسان شمالی قرار دارد که احداث آن موجب اتصال خراسان شمالی به پایانه مرزی و گسترش ارتباطات با کشور ترکمنستان می شود.

کد خبر 4640609

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی جاده بجنورد جنگل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم