Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن سراوانی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از وقوع آتش سوزی در یک خانه در محدوده گلشهر چابهار نیروهای آتش نشانی با تجهیزات کامل اعزام و در کمتر از نیم ساعت آتش را مهار کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان شهرداری بندر چابهار با تلاش همه جانبه خودباعث نجات یافتن چهار نفر از اعضای خانواده گرفتار شده در حریق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول آتش نشانی شهرداری چابهار در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در پی تماس یک شهروند با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری از وقوع حادثه حریق یک دستگاه خودروی پژوه ۴۰۵ حامل فرآورده نفتی از نوع بنزین در منزل مسکونی واقع در شهرک گلشهر خیابان محراب بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ گلشهر و ایستگاه یک به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با کمترین زمان نیروهای آتش نشانی با سه دستگاه خودروی سنگین، یک دستگاه خودروی نیمه سنگین و یک دستگاه خودروی سبک حامل کف خاموش کننده در محل حاضر و نسبت به اطفا حریق که ۲۵ دقیقه بطول انجامید اقدام کردند.
سراوانی بیان کرد: در این حادثه ۲ آتش نشان دچار سوختگی سطحی و چهار نفر از اعضای خانواده دچار دود گرفتگی شدند که با حضور عامل اورژانس در محل حادثه اکسیژن تراپی و درمان شدند.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چابهار آتش سوزی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، خبرنگار صدا و سیما که صبح امروز در محل حادثه حضور داشت گفت: این حادثه حوالی روستای گردوه و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با ساینا رخ داد.
در این حادثه راننده پراید در دم فوت کرد و راننده ساینا با سرنشین خودروی مقابل به بیمارستان منتقل شد.
به گفته امدادگران اورژانس ۱۱۵ حال راننده ساینا وخیم گزارش شده است.
پس از وقوع این حادثه ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال احمر در محل حاضر شدند و امداد رسانی و عملیات رهاسازی را به سرعت انجام دادند.

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • توقیف بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه
  • مهار آتش در یک ساختمان مسکونی در امانیه اهواز