Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:43:47 GMT

یلی: نمی توانیم برای صعود به شیکاگو قول بدهیم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۷۸۴۳

یلی: نمی توانیم برای صعود به شیکاگو قول بدهیم

پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال گفت: سطح مسابقات بالاست و همه حریفان قدرتمند هستند، اما با تمام قوا برای هدفمان می جنگیم.

به گزارش "ورزش سه"، پوریا یلی که امروز برای دقایقی با نظر ایگور کولاکوویچ وارد زمین شد و مثل بازی های قبلی در پیروزی ایران نقش داشت، بعد از پیروزی مقابل کانادا اظهار داشت: قبل از هر چیز این برد را به مردم ارومیه و مردم ایران تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که توانستیم بازی را 3 بر صفر به سود خودمان به پایان برسانیم.


وی افزود: ما باید همچنان به این رالی ادامه دهیم که به اتمام نرسیده است. تمام تلاش خود را می کنیم که 2 بازی بعدی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و مردم ایران را خوشحال کنیم.


ملی پوش 208 سانتی متری والیبال ایران درباره استقبال پرشور هواداران از تیم ملی گفت: از مردم ارومیه و تمام مردم ایران بابت همه حمایت هایی که داشتند، تشکر می کنم.


یلی در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" مبنی بر اینکه فکر می کند با این روند تیم ملی به مرحله نهایی در شیکاگو صعود کند، بیان داشت: ما تمام تلاشمان را می کنیم که به مرحله نهایی برسیم. نمی توان قول داد چون سطح مسابقات بالاست و همه حریفان قدرتمند هستند، اما با تمام قوا برای هدفمان می جنگیم.

تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه

 تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با رقم زدن سومین پیروزی متوالی مقتدرانه به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وحید شمسایی: اجازه بازی کردن ندارم / بیماری قلبی بیخ گوش همه ورزشکاران است شمسایی: رکوردهایم را کسی نمی شکند

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر