Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "جتی باو نورژان" به باخت ۴ بر ۲ تیمش مقابل تایلند اشاره کرد و افزود: نیمه اول خوب بودیم اما نیمه دوم بدلیل جوان بودن بازیکنانمان و کم تجربگی آنان نتوانستیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: از نتیجه بدست آمده نا امید نیستیم و امیدواریم در بازی بعدی جبران می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تیم تایلند را خوب آنالیز رده بودیم اما با این وجود و با اشتباهات فردی زیاد بازی را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورژان در جواب این سوال که در بازی مقابل لبنان چه برنامه ای دارید؟ گفت: با توجه به اینکه بازی اول همیشه سخت می‌باشد مسلماً برای بازی بعدی با برنامه وارد میدان می‌شویم.

سرمربی تیم تایلند نیز در نشست خبری بعد از بازی در مورد عملکرد تیمش گفت: بازی سختی بود بازیکنانم خسته بودند و در ابتدا بد شروع کردند اما در ادامه کنترل بازی را در اختیار گرفتند.

"جاس ماریا پازوس" افزود: بازیکنانم برای اولین بار است که خارج از تایلند به میدان رفتند و امیدوارم دست پر از این مسابقات برگردیم.

مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه در ۴ گروه ۳ تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز در حال برگزاری است.

۳۰۷۷/‌۹۸۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان در گروه C جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و ضمن حذف ژاپن و  قهرمان دوره گذشته، در جایگاه دوم قرار گرفت تا حریف تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود؛ دیداری که از ساعت 12:30 فردا چهارشنبه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی ایران گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: کاری که ما تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظار بود و بالاتر از آن ظاهر شدیم. ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که فردا انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم