Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل روز جمعه با محکوم کردن حمله به دو نفتکش در دریای عمان گفت که تحقیقات مستقلی باید درباره این حادثه انجام شود.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد با اشاره به این موضوع که جامعه بین‌الملل این حمله را محکوم می‌کند، گفت باید حقایق درباره این حادثه جمع آوری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل سازمان ملل روز گذشته نیز به حادثه برای دو نفتکش در دریای عمان، واکنش نشان داده بود.

وی حمله به دو نفتکش در دریای عمان را قویا محکوم کرد و ابراز داشت که واقعیت در خصوص این حادثه باید روشن شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت که واشنگتن خواستار انجام‌ تحقیقاتی در رابطه گورهای دسته‌جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، کربی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا آمریکا شفاف‌سازی درخصوص گورهای دسته جمعی پیدا شده در نوار غزه دریافت کرده است، گفت: این مسئله به همتایان اسرائیلی ما مرتبط است. شما صحبت‌های روز گذشته جیک سالیوان را شنیدید. ما خواستار تحقیقات در این زمینه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه واشنگتن به تعامل با رژیم صهیونیستی در این رابطه ادامه می‌دهد، عنوان کرد: ما خواستار دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه هستیم.

شبکه الجزیره، یکشنبه گذشته، گزارش داد که مقامات فلسطینی یک گور دسته‌جمعی با ۱۸۰ جسد را داخل بیمارستان ناصر در خان یونس کشف کرده‌اند. سه‌شنبه گذشته نیز، شبکه سی‌ان‌ان با نقل قول از کارکنان دفاع مدنی غزه گزارش داد که بیش از ۳۰۰ جسد در این محل کشف شده است.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه در پی عملیات «طوفان الاقصی» توسط حماس در ۷ اکتبر که با هدف ادعایی «نابودی حماس» انجام شده، تاکنون موجب کشته شدن بیش از ۳۴ هزار نفر از فلسطینیان، از بین رفتن ۶۰ درصد از زیرساخت‌های حیاتی این منطقه و آواره شدن ۸۵ درصد از مردم آن شده است.

محاصره انسانی غزه موجب شده است کمبود شدید مواد غذایی، آب آشامیدنی، دارو و تجهیزات پزشکی احتمال بروز فجایع انسانی، از جمله قحطی، گرسنگی و شیوع بیماری‌های واگیردار افزایش پیدا کند. رژیم صهیونیستی در حملات خود اهداف غیرنظامی مانند مدارس، مساجد، کلیساها، پناهگاه‌ها و بیمارستان‌ها را نیز هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • تل‌آویو دلیلی برای مشارکت کارکنان ما درحمله ۷اکتبرارایه نکرده است
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است