Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در پرگل‌ترین دیدار روز نخست از دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا توانست هنگ‌کنگ را شکست دهد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های ایران و هنگ‌کنگ در آخرین دیدار از روز نخست مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از ساعت 19:30 امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان حمید شاندیزی که در این بازی از حمایت تماشاگران تبریزی بهره می‌بردند بازی را برتری محسوس آغاز کرده و در دقیقه اول بازی توسط سالار آقاپور به گل اول بازی دست یافتند. علی اکرمی نیز در دقایق 3 و 4 برای ایران گلزنی کرد تا این تیم در دقایق ابتدایی با 3 گل از حریف خود پیش بیافتد.

پس از این 3 گل، بازی متعادل‌تر دنبال شد و علی‌رغم افزایش حملات دو تیم، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. اما در نهایت وونگ ووک در دقیقه 12 دروازه ایران را باز کرد تا یکی از گل‌های خورده هنگ‌کنگ جبران شود. این بازیکن در دقیقه 16 دومین گل خود را نیز به ثمر رساند تا نیمه نخست این دیدار با برتری 3 بر 2 ایران به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم باز هم ایران عملکرد بهتری داشت و در دقیقه اول این نیمه باز هم توسط سالار آقاپور به گل رسید. در ادامه بازی با برتری 4 بر 2 شاگردان شاندیزی پیگیری شد تا اینکه بلال اسماعیلی در دقیقه 28 اختلاف را به 3 گل رساند. 2 دقیقه پس از این گل مسعود یوسف گل ششم را برای ایران به ثمر رساند.

در حالی که بازی با برتری پر گل ایران در حال پیگیری بود، وونگ ووک سومین گل خود را برای هنگ‌کنگ به ثمر رسانده و هت‌تریک کرد تا اختلاف به 3 گل برسد. سالار آقاپور نیز در دقیقه 40 هفتمین گل را برای شاگردان شاندیزی به ثمر رساند تا این بازیکن نیز برای ایران هت‌تریک کند. این دیدار در نهایت با برتری 7 بر 3 ایران به پایان رسید.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد

 امید عالیشاه در دقایق ابتدایی بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت مصدوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر رفته است و خیلی زود توانست با درخشش دانیال اسماعیلی‌فر و امید عالیشاه دروازه این تیم را باز کند.

با این حال امید عالیشاه چند دقیقه بعد از دادن پاس گل به دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و با باز کردن بازوبند کاپیتانی نشان داد دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و بازیکنان پرسپولیس از نیمکت خواستند او را تعویض کنند.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بعد از بیرانوند سارقان به امید عالیشاه زدند! بهترین بازیکن پرسپولیس قبل از دربی انتخاب شد

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین