Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:00:21 GMT

مسابقات ژیمناستیک استان مرکزی در اراک پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۸۰۳۸

مسابقات ژیمناستیک استان مرکزی در اراک پایان یافت

وحید احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات سطح بندی پسران سنین ۴ تا ۱۲ سال استان مرکزی با هدف شناخت استعدادها و تقویت پایه ورزش ژیمناستیک و هدفمند کردن اوقات فراغت ورزشکاران این رشته، روز جمعه در سالن اختصاصی ژیمناستیک مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات سطح بندی مقدماتی برای کلاس های آموزشی از سطح یک تا سطح پنج آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که در این سطح قبول می شوند وارد سطح قهرمانی می‌شوند.

احمدی بیان داشت: امروز مسابقات در سطح ۱ و ۲ مقدماتی، سطح ۵ آموزشی و سطح یک قهرمانی در ۶ وسیله زمینی، خرک حلقه، دار حلقه، پرش حلقه، پارالل و بارفیکس برگزار شد. در این دوره نسبت به سنوات گذشته ورزشکاران حدود ۳۰ درصد پیشرفت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با این روند می توانیم سال آینده در ورزش ژیمناستیک استان مرکزی شاهد تیم‌های قوی برای حضور در رقابت‌های کشوری باشیم و در حوزه قهرمان پروری با پشتوانه ای که از این طرح به دست می آید، گام‌های موثر برداریم.

سرپرست هیات ژیمناستیک استان مرکزی ادامه داد: با برگزاری مسابقات سطح بندی ورزشکاران از همان نونهالی و نوجوانی با فضای رقابت آشنا می‌شوند و در دوران قهرمانی با کوله‌باری از تجربه پا به میدان رقابت می گذارند و برای کسب قهرمانی و حضور در میدان‌های بزرگ و سنگین از آمادگی کامل برخوردار هستند. از سوی دیگر برای مربیان نیز انگیزه ایجاد می شود.

احمدی بیان داشت: البته چنانچه هر کدام از این نونهالان در سطح بندی مربوطه پذیرفته نشوند، رهایشان نخواهیم کرد، بلکه مجدداً در مرحله بعد در همان سطح بندی مسابقه و آزمون می دهند و فعالیت می کنند تا ارتقا یابند. چنین برنامه‌ای نیز برای دختران تدارک دیده شده و در دستور کار هیات است.

سرپرست هیات ژیمناستیک استان مرکزی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته این سطح بندی به صورت ۴۰ یا ۵۰ روز یک بار انجام شود که هم انگیزه برای ورزشکاران و هم عامل برنامه ریزی مشخص برای مربیان با هدف تقویت ورزشکاران باشد.

کد خبر 4640632

منبع: مهر

کلیدواژه: ژیمناستیک ورزش ورزش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد به کار خود پایان داد

در دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد  تیم بازرگانی آقای پنجره با نتیجه سه بر صفر تیم کفش محمدپور را شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

سیروان اسماعیل زاده با ۱۳ گل آقای گل و تیم آکادمی انگلیسی بهرامی هم به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.

این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم در سه گروه چهار تیمی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد به کار خود پایان داد
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی| برنامه مرحله یک هشتم نهایی اعلام شد
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال