Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو همچنان عطش پیروزی دارد و در پی کسب جام های جدید است.

طرفداری - اولین فصل حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس با قهرمانی در سری آ و کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات همراه بود. وی همچنین همراه با پرتغال فاتح اولین دوره لیگ ملت های اروپا شد. فوق ستاره پرتغالی بیانکونری با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

یک فصل فراموش نشدنی! تجربیاتی جدید، باشگاهی غول پیکر، شهری هیجان انگیز، شکستن رکوردها و کسب سه جام دیگر! من باید از تمامی هواداران یوونتوس بابت این مسیر شگفت انگیز، تشکر کنم، که در ایتالیا مورد استقبال قرار گرفتم! شما بخش مهمی از پیروزی های ما هستید! از تمامی هوادارانم در سرتاسر جهان تشکر می کنم و به خصوص از پرتغالی هایی که به ما در راه کسب یک عنوان تاریخی دیگر کمک کردند! شما همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من دارید! شخصاً هرگز این لحظات بزرگ و رکوردهای جدیدی که تاکنون در سال 2019 کسب کرده ام را فراموش نمی کنم:

گل پیروزی سوپرجام ایتالیا قهرمانی در سری آ، کسب عنوان بهترین بازیکنی و به ثمر رساندن 21 گل قهرمانی در لیگ ملت های اروپا و ثبت هت تریک اولین بازیکنی که به رکورد 100 برد و 125 گل در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت اولین بازیکنی که 10 قهرمانی یوفا را کسب کرده است اولین بازیکنی که در مرحله نهایی تمامی رقابت های ملی موفق به گلزنی شده است: جام جهانی، یورو، جام کنفدراسیون ها و لیگ ملت های اروپا اولین بازیکنی که در مرحله نهایی 10 رقابت متوالی ملی موفق به گلزنی شده است: از یورو 2004 تا لیگ ملت های اروپا 2019

به زودی می بینمتون! در کنار هم برای کسب پیروزی های جدید و شگفت انگیز مبارزه خواهیم کرد! من روی شما حساب باز کرده ام! .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!

باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!

دیگر خبرها