Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:19:16 GMT

گرانترین بازیکن فوتبال ایران کیست؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۸۲۴۰

گرانترین بازیکن فوتبال ایران کیست؟ +عکس

سایت ترانسفر مارکت ارزش سردار آزمون را ۱۷ میلیون یورو اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت ترانسفرمارکت که ارزش بازیکنان فوتبال جهان را اعلام کرد بر این اساس ارزش سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت روسیه را ۱۷ میلیون یورو اعلام کرد.

سردار آزمون در ماه ژانویه بود که با انتقالی به ارزش ۱۲ میلیون یورو از تیم روبین کازان راهی زنیت روسیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش او در این تیم و گلزنی متعدد او یکی از زمینه‌سازی‌ها برای قهرمانی زنیت در لیگ روسیه بود. وی همچنین در رده دوم آقای گل روسیه ایستاد.

آزمون توانست در نیم فصل حضورش در زنیت، گل‌های مهمی را برای این تیم به ثمر برساند و در نهایت ضمن کسب قهرمانی با زنیت در لیگ روسیه، توانست دومین گلزن برتر لیگ روسیه نیز بشود.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت ارزش سردار آزمون به ۱۷ میلیون یورو افزایش یافته و در میان بازیکنان ایرانی گرانقیمت‌ترین بازیکن محسوب می‌شود.

وی موفق شد علیرضا جهانبخش را که ارزشی ۱۵ میلیون یورویی دارد پشت سر بگذارد و گران‌ترین بازیکن تیم ملی ایران لقب بگیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری ترانسفرمارکت سردار آزمون گران ترین بازیکن ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا

تیم‌های فوتبال رم و اودینیزه در هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حمله قلبی «ایوان اندیکا» بازیکن رم در دقیقه ۷۰ به پایان رسید و نیمه تمام ماند.

قرار است این دیدار فردا پنج‌شنبه و از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شود. در همین رابطه رسانه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا نوشت: «دین هویسن» و «حسام عوار» به دلیل اینکه در جریان بازی شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین تعویض شده بودند، نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. «لوکاکو» که در دقیقه ۶۴ توانسته بود تنها گل رم را به ثمر برساند در این بازی غایب است و با توجه به اینکه سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در بازی با بولونیا درخشش داشت و توانست گلزنی کند، «دروسی» از این بازیکن به جای «تامی آبراهام» استفاده خواهد کرد. اگر بازی در ۲۰ دقیقه پایانی همچنان با نتیجه تساوی دنبال شود این احتمال وجود دارد که آبراهام برای فشار بیشتر به خط دفاع اودینیزه وارد زمین شود.

این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: دروسی برای شانس ایجاد موقعیت‌های بیشتر برای آزمون در این بازی، از «استفان الشعراوی» در سمت چپ خط هافبک استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود