Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال برزیل و صربستان در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان یک دیدار جذاب و هیجانی نخستین شکست سلسائو در رقابت‌های لیگ جهانی امسال رقم خورد.  

برزیلی‌ها که در هر ۶ بازی گذشته خود به پیروزی رسیده بودند در این دیدار با نتیجه ۳ -۲ باختند تا صدر جدول را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها ست اول را عالی شروع کردند و ۲۵ - ۱۷ بردند، اما در ست دوم بازی ۲۵ - ۲۲ واگذار کردند تا دو تیم به تساوی برسند. برزیلی‌ها بازهم در ست سوم بهتر از حریف بودند و مشابه ست اول ۲۵ - ۱۷ ست را گرفتند، اما در ست‌های چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ - ۲۰ و ۱۵ - ۱۲ شکست خوردند.

برزیل با این باخت  به دلیل امتیاز کمتر از ایران و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت و صربستان هم با این برد چند پله صعود کرد و به رتبه نهم رسید. با شکست برزیل در این بازی فارغ از نتیجه دیدار تیم‌های ملی والیبال فرانسه و آلمان صدرنشینی ایران قطعی است. فرانسه حتی در صورت برد و کسب ۳ امتیاز هم به دلیل ست‌هایی که بیشتر باخته در جایگاه پائین تری قرار می‌گیرد.  

بیشتر بخوانید:

برنامه روز نخست هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

برنامه مسابقات تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

لیگ ملت‌های والیبال به صرف کانادا/ اولین ۳ امتیاز میزبانی در سالن ارومیه محقق می‌شود؟

انتهای پیام/ 

نتیجه دیدار تیم های ملی والیبال برزیل و صربستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال 2019 دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور

مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در بخش پسران با حضور تیم‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و قطر در دوحه قطر در حال برگزاری است.

نمایندگان ایران در روز اول این رقابت‌ها امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن‌ها به شرح زیر است.

در این رقابت‌ها و در رده سنی نوجوانان؛ مصطفی احراری ۳ بر صفر قطر را شکست داد، رادین عبدالهی ۳ بر صفر دیدار را به پاکستان واگذار کرد، سامیار صفری ۳ بر صفر قطر را مغلوب خود کرد، ارشک احمد آبادی ۳ بر صفر قطر را شکست داد، آریا عمودی نژاد ۳ بر صفر دیدار را به پاکستان واگذار کرد، یوسف قریشی ۳ بر صفر اردن را شکست داد، فرزاد کشفی ۳ بر صفر قطر را برد، امیررضا الوانساز ۳ بر صفر برابر قطر به پیروزی رسید، علی رحیمی ۳ بر صفر اردن را شکست داد، امیرمهدی خراشادی زاده ۳ بر صفر قطر را شکست داد و امیرعطا محجل فرید ۳ بر صفر قطر را برد.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها مصطفی احراری با حریفی از چین رقابت خواهد کرد، امیرعطا محجل با اسکواش بازی از مصر دیدار خواهد داشت، امیر مهدی خراشادی با ورزشکاری از چین دیدار خواهد کرد، امیررضا الوانساز با نماینده مصر رقابت خواهد کرد، ارشک احمدآبادی با ورزشکاری از پاکستان بازی خواهد کرد، فرزاد کشفی با حریفی از سنگاپور دیدار خواهد داشت و محمدصالح آقاخانی با ورزشکاری از آمریکا بازی خواهد کرد.

رقابت‌های بین‌المللی اسکواش قطر جوینور تا روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!