Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم 31 ساله آرژانتینی امیدوار است در تورین، فرصت دوباره ای به او داده شود.

طرفداری- پس از یک فصل حضور در میلان و چلسی، آینده گونزالو هیگواین همچنان در ابهام قرار دارد. ایجنت این بازیکن اعلام کرد هیگواین برنامه ای برای بازی در تیمی به جز یوونتوس در سری آ را ندارد و می خواهد به دو سال باقی مانده از قراردادش با بیانکونری احترام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا گفته شد ایده معاوضه مانولاس-هیگواین میان دو باشگاه مطرح شده است.

نیکولاس هیگواین، ایجنت و برادر گونزالو هیگواین در مصاحبه ای با Radio Marte گفت:

گونزالو فعلا با خانواده اش در تعطیلات است. می خواهم اعلام کنم با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نخواهیم شد چون هیگواین با یوونتوس قرارداد دارد. او دو سال دیگر قرار دارد و می خواهد می خواهد به این قرارداد احترام بگذارد و بماند. بازی کردن او برای تیمی دیگر در سری آ، راه حل مناسبی نیست. اگر قرار باشد گونزالو برای تیمی در سری آ به میدان برود، این تیم فقط یوونتوس است.

فکر می کنم این فصل، فصل هیگواین است. او قوی و با انگیزه است و می خواهد دوران حرفه ای خود را در یوونتوس به پایان برساند. گونزالو باتری هایش را دوباره شارژ کرده و فکر می کنم به اندازه کافی برای بازی کردن در یوونتوس، خوب است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مهدی ارباب‌نیا در این باره اظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده ما بین اداره کل و پیمانکار مدت زمان اتمام مرمت پل خاتون ۱۸ ماه در نظر گرفته شده، ولی در صورت بروز عوامل پیش بینی نشده امکان تمدید این زمان وجود دارد.
به گفته معاون میراث‌فرهنگی استان البرز در مراحل مرمتی انجام شده تاکنون بخش‌هایی که از لحاظ سازه‌ای و ایستایی غیر قابل نگهداری بوده و همچنین مرمت‌های غیراصولی دوره‌های مختلف که باعث سنگینی پل شده بود، برداشته شد.
او افزود: پس از اقدامات فنی استحکام بخشی و اجرای قسمت پایه‌ها و پایین پل، طاق پل مطابق با الگوی قدیمی سازه به شکل پر (ضربی) اجرا شد و اکنون قسمت‌های فوقانی طاق به شکل رومی اجرا می‌شود.
بنای اولیه این پل بر اساس برخی مستندات تاریخی به دوران سلجوقی برمی‌گردد که در دوران شاه عباس صفوی تکمیل و تعمیر شده و رونق یافته است.
این پل با نام پل دختر، پل شاه‌عباسی، پل تاریخی کرج و پل خاتون شناخته می‌شود که بر اساس مستندات تاریخی نام خاتون را می‌توان قدیمی‌ترین نام این پل و منسوب به دوره سلجوقی عنوان کرد.
پل تاریخی کرج در سال ۱۳۷۹ با شماره ۳۵۰۱ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد