Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم تحت‌فشار شدید اقتصادی هستند، گفت: برخی از مسئولان اصلاً توجهی به مشکلات ‌ندارندو ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی برای مردم اظهار داشت: کشور دارای مشکلات زیادی بوده و مردم تحت‌فشار شدید اقتصادی هستند ولی برخی از مسئولان اصلاً توجهی به مشکلات مردم ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اشاره به وجود روحیه تکبر و غرور در برخی مسئولان تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که افتخار می‌کنم خاک‌پای قنبر غلام امام علی(ع) باشم اگر کسی خود را بالا بگیرد خداوند وی را با سر به پایین می‌زند، کسی که خود را پایین بداند خداوند وی را ارج می‌نهد و تکبر سبب سقوط انسان می‌شود.

ذوالنور: حب دنیا سبب جداشدن برخی از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌ها شدقم| ذوالنور: برخی در لباس مسئولیت پادوی دشمن هستند؛ هنوز آرایش جنگ اقتصادی نگرفته‌ایمذوالنور: گرد و خاک آمریکا برای گرفتن امتیاز است

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با گلایه‌مندی از رفتارهای دوگانه برخی از مسئولان در شعار و عمل در مواجه با انتقادات عنوان کرد: مردم مشکلات زیادی داشته و دولت وظیفه دارد در زمینه رفع مشکلات اهتمام جدی داشته باشد و فاصله خود با مردم را بیشتر نکنند.

وی با انتقاد از وجود رانت‌ها در اطرافیان برخی از مسئولان ابراز کرد: برخی از مسئولان مدام در حال گلایه کردن و گره زدن مشکلات  به نبود پول هستند؛ در این شرایط باید مدیران خود را نشان دهند والا اگر پول بود و همه جای گل‌وبلبل که نمی‌توان به خود مدیر گفت.

وی با تأکید بر اینکه امنیت کشورمان مرهون روحیه انقلابی است، خاطرنشان کرد: نباید مشکلات کشور را به گردن نظام انداخت، بلکه ناکارآمدی برخی مسئولان سبب مشکلات کشور شده است، هرجا افتخار وجود دارد به خاطر روحیه انقلابی است و مشکلات کشور به خاطر عدم روحیه انقلابی در برخی مسئولان است.

انتهای پیام/ش

R7854/P4001/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است

رییس جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم لاهور درود می فرستم.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • مراسم ترحیم «پرویز داودی» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان (عکس)
  • ذاکری: پیام امام در حوزه مسکن فراموش شد! باید به همان مسیر برگردیم / «آرامش قبرستانی» مسکن افتخاری ندارد / رکود مسکن، درمان مشکلات اقتصادی کشور نیست / سیاستگذاران از لجبازی با متغیرهای اقتصادی دست بردارند