Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ پس از حادثه روز پنجشنبه برای دو نفتکش در دریای عمان، هزینه بیمه کشتی‌ها در خلیج فارس دست کم افزایشی 10 درصدی داشته است.

شرکت‌های بیمه‌کننده اعلام کردند که هزینه بیمه کشتی‌هایی که در خاورمیانه تردد می‌کنند دست کم 10 درصد افزایش یافته است.

این افزایش پس از حادثه روز پنجشنبه برای دو نفتکش در دریای عمان روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه روز پنجشنبه برای دو نفتکش پیشتر نیز نگرانی‌ها درباره کاهش جریان نفت خام از یکی از مهمترین مسیرهای کلیدی کشتی رانی جهان را افزایش داده بود و همین موضوع باعث افزایش 4.5 درصدی قیمت نفت خام شده بود.

این حادثه حتی سبب شده تا برخی شرکت‌هایی که نفتکش دارند هرگونه رزرو نفتکش برای حمل نفت از کشورهای حاشیه‌ای خلیج فارس را لغو کنند.

از سوی دیگر، هزینه حمل نفت توسط سوپر نفتکش‌ها از کشورهای حاشیه‌ای خلیج فارس به کشورهای آسیایی در روز پنجشنبه از 13 هزار دلار در روز، افزایشی 2 هزار دلاری داشته باشد.

منابع خبری صبح پنجشنبه (23 خرداد) از وقوع دو انفجار مهیب در دریای عمان خبر دادند. مدتی بعد روشن شد که دو نفتکش دچار حریق شده‌اند. نفتکش «فرانت آلتر» (Front Altair) با پرچم جزایر مارشال متعلق به نروژ از قطر «اتانول»‌ بارگیری کرده و «کوکوکا کوریجس» (Kokuka Courageous) با پرچم پاناما از «الجبیل» عربستان به مقصد سنگاپور، محموله «متانول» بارگیری کرده بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خلیج فارس دریای عمان حمله به نفتکش ها حمله به نفتکش ها در دریای عمان حمله به نفتکش ها در عمان حمله به نفتکش ها دریای عمان حمله به نفتکش قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد

به گزارش جماران؛ شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم‌اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

ما کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشورهای دیگر نیز حفاظت کنیم.

مدت‌هاست که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است. 

با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ