Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@19:10:06 GMT

رنکینگ برترین مربیان فوتبال ایرانی + جدول

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۸۵۷۶

رنکینگ برترین مربیان فوتبال ایرانی + جدول

 رویداد۲۴  علیرضا منصوریان در فصل اخیر بازگشت درخشانی به لیگ برتر داشت و نه تنها موفق شد ذوب‌آهن پایین جدولی را از خطر سقوط نجات دهد، بلکه در پایان لیگ هجدهم توانست فصل را با قرار گرفتن این تیم در رده ششم جدول به پایان رساند.

منصوریان علاوه بر لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای همراه ذوب‌آهن داشت و به‌عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها توانست تیمش را به‌عنوان صدرنشین از مرحله گروهی بالا ببرد و به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی موفق ذوب‌آهن که دو ماه قبل بالاتر از امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و علی دایی به صدر جدول برترین مربیان فوتبال ایرانی در رنکینگ سایت ClubWorldRanking صعود کرد، همچنان در جایگاه اول این رده‌بندی است و جدیدترین اعلام رنکینگ این سایت در رتبه نخست جای دارد.

منصوریان همانند دو ماه اخیر، در حال حاضر با ۲۲۹۰ امتیاز در رده اول رنکینگ سایت ClubWorldRanking در بین مربیان فوتبال ایران و در جایگاه ۲۵۳ مربیان دنیا قرار دارد؛ اتفاقی که در زمان سرمربیگری او در استقلال و بعد از عملکرد موفق تیم‌اش در لیگ قهرمانان آسیا افتاد.

پس از او، امیر قلعه نویی با ۸۸۸ امتیاز، یحیی گل‌محمدی با ۸۱۶ امتیاز، علی دایی با ۶۳۰ امتیاز و فرهاد مجیدی با ۵۹۲ امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم مربیان ایرانی در سایت ClubWorldRanking قرار دارند. برچسب ها: رویداد24 ، رنکینگ مربیان ایرانی فونبال ، منصوریان ، قلعه نویی ، علی دایی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 منصوریان قلعه نویی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود

آفتاب‌‌نیوز :

سعید مراغه‌چیان بازیکن اسبق تیم استقلال ، درباره پیروزی تیم استقلال مقابل آلومینیوم در اراک اظهار داشت: با توجه به کسب نتیجه تساوی در بازی قبل مقابل مس رفسنجان و از دست رفتن دو امتیاز آن دیدار، این پیروزی برای استقلال از نان شب واجب‌تر بود. چون رقیب اصلی تیم ما در شرایط خیلی خوبی است و حالا می‌بینیم که بازی‌هایش را یکی بعد از دیگری برنده می‌شود.

وی افزود: کسب پیروزی‌های اخیر از سوی تیم پرسپولیس و نزدیک شدن این تیم به صدر جدول شرایط را برای استقلال تا حدی حساس‌تر کرده است. هر چقدر می‌بینیم که تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور هر از گاهی امتیاز از دست می‌دهند و فاصله‌شان با ثبت جدول زیادتر می‌شود، اما تیم پرسپولیس این هفته‌ها خوب کار کرده و با سرمربی جدیدش به سرعت به صدر جدول رسید ما حالا باید بیش از هر چیز به بازی‌های پیش رو دقت کنیم تا امتیازی از دست ندهیم. ولی با وجود ۷ هفته تا پایان لیگ و ۲۱ امتیاز هرگز نباید تصور کرد که سپاهان و تراکتور از کورس رقابت خارج شده اند به ویژه تراکتور که یک بازی رودررو هم با آن‌ها داریم.

بازیکن قدیمی استقلال درباره دیدار این تیم مقابل آلومینیوم خاطرنشان کرد: با توجه به سبک فوتبال مجتبی حسینی و تیم‌هایش انتظار می‌رفت که استقلال در اراک به مشکل بر بخورد، اما اتخاذ تاکتیک خوب سرمربی تیم باعث شد تا لایه‌های دفاعی حریف از هم باز شده و در نهایت با هوشیاری یک مهاجم خارجی به گل برسیم.

مراغه‌چیان درباره هم بلانکو گفت: هر چقدر این بازیکن در نیم فصل اول گل نمی‌زد و تنها در جریان بازی او را می‌دیدیم، اما حالا مشخصا او علاوه بر تلاش برای ایجاد موقعیت گلزنی هم می‌کند. استقلال به چنین فوتبالیستی در نوک خط حمله‌اش نیاز دارد و در طول تاریخ این باشگاه هم همواره چنین فوتبالیست‌هایی در نوک خط حمله استقلال حضور داشته‌اند که کار را درون محوطه ۶ قدم حریف تمام کنند. به نظرم موتور گلزنی این بازیکن به موقع روشن شده است.

مراغه چیان اضافه کرد: از جمله توانایی‌های خوب این بازیکن قدرت سرزنی اوست که در بازی قبل هم دیدیم یک گل دیگر با ضربه سر به ثمر رساند. اگر دیگر بازیکنان استقلال مثل ابوالفضل جلالی و یا مهرداد محمدی در امر گلزنی به این بازیکن کمک کنند او قطعاً می‌تواند باز هم در هفته‌های آتی برای استقلال گره گشا باشد و مشکلات گلزنی ما را برطرف کند.

پیشکسوت آبی پوشان درباره نیمه دوم این دیدار تصریح کرد: استقلال در نیمه دوم طبیعتاً بازی تدافعی‌تری را در پیش گرفت، چون ما در خانه حریف بازی می‌کردیم و آن‌ها یک گل از ما عقب بودند، اما دیدیم که بازیکنان استقلال در این زمینه استادانه کار کردند و هرگز به حریف خود اجازه ندادند که به دروازه نزدیک شود. در یکی دو موردی هم که نزدیک شدند حضور سید حسین حسینی کمک کرد تا ما دروازه‌مان را بسته نگه داریم.

وی ادامه داد: با کسب این سه امتیاز خارج از خانه حالا شرایط برای ما در بالای جدول همچنان خوب است، اما با توجه به بازی‌های حساس پیش رو به ویژه دیدار با تراکتور بعد از شمس آذر، به هیچ عنوان نباید لغزشی در مسیرمان وجود داشته باشد، چون ممکن است پرسپولیس جلو بیافتد و آن وقت کار سخت می‌شود.

مراغه چیان در آخر با اشاره به انتقادات اخیر نکونام از وضعیت موجود در باشگاه و گلایه هایش از کادر مدیریتی گفت: از کادر مدیریتی باشگاه می‌خواهیم که شرایط تیم را درک کند و از بروز هرگونه تنش و ناآرامی در استقلال بپرهیزد تا این تیم بتواند خواسته‌های میلیون‌ها هوادار را به واقعیت تبدیل بسازد. مبادا مدیریت باشگاه مانع قهرمانی استقلال بشود. این روزها، روز‌های حساسی است که همه باید دست به دست هم بدهیم تا اتفاقی رخ ندهد که استقلال را از مسیرش دور کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • اتحاد کلبا برنده دیدار لژیونرها در امارات
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی به نکونام و مربیان استقلال
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی
  • تهدید رویا‌های اروپایی رمس
  • بازتاب گلزنی طارمی در سایت پرتغالی
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!