Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@19:59:35 GMT

طعم داغ یک کمدی خالص با «ایکس لارج»/ببینید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۸۷۰۲

طعم داغ یک کمدی خالص با «ایکس لارج»/ببینید

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «ایکس لارج» به تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش یک کمدی است با مایه‌های موزیکال-فانتزی و در تیزر کارتونی آن شمایلی از بازیگران اصلی با مایه های وسترن دیده می شود.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، علی صادقی، یوسف تیموری، رضا ناجی، احمد ایراندوست، بهاره رهنما در «ایکس لارج» حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکس لارج به کارگردانی محسن توکلی داستان سه جوان امروزی را روایت می‌کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می شوند.

مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی این کمدی-فانتزی را گروه مدیاژورنال برعهده دارد.

کمدی فانتزی-موزیکال ایکس لارج از پنجم تیرماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده می رود تا مخاطبان پس از مدتها، طعم داغ یک کمدی خالص را بچشند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما فیلم کمدی ایکس لارج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۸ میلیارد و ۳۸۲ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا

نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت:نیروگاه شهید سلیمی نکا پارسال بیش از ۸ میلیارد و ۳۸۱ میلیون و ۸۱۴ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد.

او افزود: حدود ۷۵ درصد انرژی تولید شده پارسال در واحد‌های بخار و بیش از ۲۵ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

ادبی فیروزجائی گفت: واحد‌های بخار نیروگاه نکا در گذر از ۴۴ سالگی بهره برداری خود با چالش‌های اساسی محدویت تولید، مانند عمر بالا و فرسودگی سیستم‌ها و تجهیزات بویژه در بخش سوخت و احتراق، افت بازدهی و کیفیت آب چاه‌های تغذیه کننده واحدها، سرعت گیری روند کاهش سطح آب دریا برای سیستم‌های خنک کاری و چگالش بخار و نیز عدم تخصیص مناسب سوخت گاز روبرو هستند، اما همکاران ما علیرغم مشکلات اشاره شده با همت و تلاش جهادی و بی وقفه توانستند تا حدود زیادی خلاء بوجود آمده را جبران و همه واحد‌ها را در مدار تولید نگهدارند.

او همچنین به ضرورت آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاه برای پایداری تولید و تأمین انرژی مورد نیاز شبکه در تابستان اشاره کرد و افزود: پس از سپری شدن ایام پیک مصرف و کاهش تقاضای انرژی، در راستای ارتقاء میزان آمادگی واحدها، از دهم مهر ماه سال گذشته تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲ بخار آغاز و همزمان با آن لوله‌های سقف بویلر واحد نیز تعویض شد و با انجام بازدید و تعمیرات دوره‌ای شش ماهه سایر واحد‌ها هم اکنون تعمیرات نیمه اساسی واحد یک بخار و همچنین بازدید‌ها و تعمیرات میاندوره‌ای و پیشگیرانه در سایر واحد‌ها و لایروبی حوضچه آرامش واحد‌های بخار نیز در حال انجام است تا قبل از ورود به دوران اوج مصرف همه واحد‌ها به مرز آمادگی کامل برسند.

ادبی فیروزجائی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، از بالا بودن شدت مصرف انرژی به عنوان یکی از چالش‌های اساسی صنعت برق یاد کرد و گفت: به گواه آمار مصرف برق کشور ما فراتر از استاندارد جهانی است و این بدان معناست که بسیار بیشتر از نیاز جمعیت فعلی کشور برق تولید می‌شود، اما بدلیل عدم مدیریت مصرف بویژه در فصل تابستان همچنان با ناترازی تولید و مصرف مواجه هستیم.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با ۴ واحد بخار به ظرفیت نامی هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخارسیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات، نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حداکثر حقوق ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • پاکستان بار دیگر افغانستان را به حمایت از تروریسم متهم کرد
  • آیا Starship به انتقال انسان به مریخ موفق خواهد شد؟
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • تولید بیش از ۸ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • تولید ۸ میلیارد و ۳۸۲ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا