Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دومینیک ترینکاند، مقام پیشین فرانسه در سازمان ملل اعلام کرد آمریکا به دنبال افزایش تنش در منطقه است.

دومینیک ترینکاند: «سرعت ارائه مدرک از طرف آمریکا ضد ایران در رابطه با حادثه اخیر در دریای عمان تعجب برانگیز است.»

وی گفت: «در آنچه که آمریکا به عنوان مدرک ارائه کرده است نوعی تناقض مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مقام فرانسوی افزود: « آمریکا با تنش آفرینی در منطقه به دنبال تامین منافع خود است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا فرانسه اتحادیه اروپا حوادث بین الملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مورد نحوه پر کردن اوقات فراغت زائران بعد از انجام اعمال و مناسک حج، از اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار و مسابقات کتابخوانی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام سید حسین رکن‌الدینی در همایش سراسری «روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج 1403» که امروز با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در شهر مقدس قم برگزار  شد، توصیه هایی به حاضران ارائه کرد و گفت:  انتظار این است که سیاست‌های بعثه مقام معظم رهبری در این سفر معنوی رعایت شود.

وی در مورد نحوه پرکردن اوقات فراغت زائران بعد از انجام اعمال و مناسک حج با اشاره به اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار، افزود: زائران در مکه در بیش از 60 هتل اسکان دارند و می‌توان مسابقات کتابخوانی هم برگزار کرد.

حجت‌الاسلام رکن‌الدینی با اشاره به شبهاتی که ممکن است در حج مطرح ‌شود، گفت: روحانیون و زائران زبان‌دان با رعایت مسائل به این شبهات پاسخ دهند و به «طرح مودت» اهتمام بورزند.

آیت‌الله جواد مروی؛ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از اساتید درس خارج سخنران بعدی این همایش بود که در باب ارشاد سخن گفت و ارشاد را نیازمند توجه به ضرورت‌هایی عنوان کرد.

وی افزود: شما به عنوان مبلغ باید رفتاری توام با محبت داشته باشید و با آگاهی در میان مردم حاضر شوید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دنیا تشنه شنیدن معارف حق اهل بیت است و حج امسال یک فرصت ویژه برای ما و انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده که در تاریخ بی‌بدیل است و در این راستا باید به وظیفه خود در راستای حفظ وحدت و انتقال درست معارف اهل بیت(ع) عمل کنیم.

حجت‌الاسلام غلام‌عباس عشرتی، مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری نیز در این همایش با ارائه آماری گفت: برای حج امسال  بیش از 710  نفر روحانی، معین و معینه اعزام خواهند شد و انتظار می رود با حضور و فعالیت بانوان معینه خدمات مطلوبی به بانوان حج‌گزار ارائه شود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • گل دومینیک کالورت لوین به لیورپول (اورتون 2-0 لیورپول)
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!