Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا محدثی زرندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه آزمون ها در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی و کاغذی برگزارمی شوند افزود: ۵۰ هزار آزمون الکترونیکی و ۱۱۶ هزار آزمون کاغذی در نیمسال جاری در مراکز و واحدهای پیام نور استان کرمان برگزار خواهد شد.
وی از اجرایی سازی دستورالعمل نظام مدیریت سبز وزارت علوم خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور علاوه بر تشکیل شورای راهبری مدیریت سبز، برای اجرایی شدن این نظام همواره پیشگام بوده و گسترش آزمون های آنلاین و الکترونیکی طی سال های اخیر، اقدامی بزرگ و مثبت برای صرفه جویی در کاغذ و حفظ محیط زیست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با عنوان اینکه آزمون های پایان نیمسال دوم ۹۷- ۹۸ دانشگاه پیام نور از ۱۸ خردادماه آغاز شده و ۱۰ تیرماه پایان می یابد تصریح کرد: با تمهیداتی که مرکز سنجش و آزمون در حوزه های آزمونی مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور اندیشیده است، در این نیمسال بیش از ۳۰ درصد آزمون های استان کرمان به شکل کاملاً الکترونیکی برگزار می شود.
محدثی زرندی با عنوان اینکه در آزمون الکترونیکی، دانشجو این امکان را خواهد داشت که همزمان با پایان آزمون نمره خود را دریافت کند، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه آزمون محور کشور، خدمات و تمامی فرایندهای آزمونی را به طور کاملاً مکانیزه و در اصطلاح بدون کاغذ برگزار می کند و امروز در جایی ایستاده است که میلیون ها نفر آزمون را با موفقیت و در بالاترین سطح امنیت و حفاظت سئوالات و در عین حال با سطح بالایی از رضایت مندی آزمون دهندگان، برگزار کرده است.
وی حذف کامل کاغذ، نجات جنگل ها و حفظ محیط زیست را از مهم ترین مزایای آزمون الکترونیکی دانست و ابراز امیدواری کرد: دانشگاه پیام نور بتواند با تأمین زیرساخت های لازم در آینده ای نزدیک تمام آزمون های خود را به صورت الکترونیکی برگزار کند.

۹۸۹۵/‏‬ ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان کرمان دانشگاه پیام نور ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این آزمون از ۲۵ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۱۴ رشته فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سوادرسانه‌ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست‌شناسی، نجوم و اختر فیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و شیمی برگزار می شود.

سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید از برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی گفت: درصد قبولی در مرحله اول المپیاد‌های علمی در استان نسبت به شرکت کننده در سال گذشته هشت درصد بود که در سال جاری به ۱۱ درصد رسیده است.

مرحله دوم المپیاد‌های علمی به صورت متمرکز در محل سالن اجتماعات دبیرستان استعداد‌های درخشان دوره دوم شهیدمدنی ناحیه ۴ تبریز برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان
  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور