Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@18:15:32 GMT

رئیس جدید اداره حسابرسی کاسپین منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۳۸۱

رئیس جدید اداره حسابرسی کاسپین منصوب شد

پول‌نیوز - طی مراسمی با حضور رئیس و اعضای هیأت سرپرستی، معاونین و مدیران ارشد موسسه اعتباری کاسپین، حکم غلامحسین قنبری رئیس جدید اداره حسابرسی داخلی به وی اعطا شد.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در بخشی از حکم  علی صادقی، رئیس هیئت سرپرستی به رئیس جدید اداره حسابرسی داخلی آمده است:

نظر به مراتب دانش و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس اداره حسابرسی داخلی موسسه اعتبار کاسپین منصوب می شوید و انتظار دارد با استفاده از توان و امکانات در اختیار، ضمن پایش عملیات و رویه های حسابداری و گزارشگری در موسسه اعتباری کاسپین و تطبیق آن با استاندارد های پذیرفته شده حسابداری و ارایه پیشنهادات موثر در موسسه اعتباری کاسپین و تطبیق آن با استانداردهای پذیرفته شده حسابداری و ارایه پیشنهاد لازم معمول نمائید و با اتکال به ایزد متعال در پیشبرد امور محوله موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: پول نیوز

کلیدواژه: موسسه کاسپین حسابرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به یاسر احمدوند آمده است:

"نظر به نقش صنعت چاپ کشور در تولید و نشر آثار مکتوب و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و ایرانی و اهمیت آن در چرخه تولید و اشتغال زایی و نیز ضرورت معرفی توان و ظرفیت این صنعت فرهنگی و ارج نهادن به تلاشگران عرصه چاپ و نشر و تبین گفتمان فرهنگی در قالب برگزاری رویدادهای ملی، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان  «رئیس شورای راهبردی بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال با بهره‌گیری از ظرفیت های سازمانی و صنفی در برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد ارزشمند فرهنگی موفق و موید باشید."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد