Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@06:22:29 GMT

تراکتورسازی با دنیزلی به دنبال تحقق رویای قهرمانی لیگ

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۳۸۸

تراکتورسازی با دنیزلی به دنبال تحقق رویای قهرمانی لیگ

به گزارش وانانیوز، 

 مصطفی دنیزلی سرمربی ترک تبار روز گذشته به طور رسمی هدایت تراکتورسازان را برای فصل آینده برعهده کرد و هواداران این تیم تبریزی امیدوار هستند با هدایت دنیزلی رویای قهرمانی تیم محبوبشان محقق شود.

دنیزلی سابقه حضور در فوتبال ایران را با سرمربیگری در تیم‌های پاس و پرسپولیس دارد و امسال هم قرار است روی نیمکت فنی تراکتورسازی در لیگ نوزدهم بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دنیزلی در مدت حضورش در تیم‌های فوتبال پاس و پرسپولیس هیچ جام قهرمانی بدست نیاورده است، اما سبک بازی تیم هایش به صورتی بوده که مورد تمجید هواداران و اهالی فوتبال قرار گرفته است.

عملکرد دنیزلی در لیگ ایران

برای بررسی عملکرد دنیزلی اطلاعات کاملی در اختیار داریم چرا که مربیگری او را در ۲ برهه زمانی در ۲ تیم فوتبال پاس و پرسپولیس دیدیم. دنیزلی در زمانی که هدایت پاس برعهده گرفت مربی موفقی بود و تیم پاس تهران با هدایت این مربی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، اما با وجود برتری تیم پاس در ۲ بازی رفت و برگشت برابر تیم العین به علت قانون گل زده در خانه حریف، شاگردان دنیزلی از این رقابت‌ها حذف شدند و وداع تلخی با آسیا داشتند.

رکورد منحصر به فرد دنیزلی در ترکیه

دنیزلی در ۲ دوره حضور در تیم پرسپولیس با وجود بحران مدیریتی و اختلاف‌های درون تیمی توانست موفقیت‌هایی بدست آورد و هنوز هم هواداران پرسپولیس به علت موفقیت‌های این تیم برابر رقیب سنتی شان استقلال در زمان دنیزلی از این مربی به نیکی یاد می‌کنند. علاوه بر این دنیزلی در ترکیه نیز با ۳ تیم مطرح این کشور قهرمان لیگ حرفه‌ای ترکیه شده و رکوردی منحصر به فردی را از خود به جا گذاشته است. البته او فصل قبل در تیم کاسیما پاشا بود که بعد از جدایی امبابه دیانه مهاجم گلزنش، شیرازه این تیم ترکیه‌ای از هم پاشید و از کورس قهرمانی دور شد.

فاکتور‌های موفقیت دنیزلی در تراکتورسازی

به هر حال دنیزلی از فوتبالی می‌آید که تقریبا سطح دوم فوتبال اروپا است و از طرفی هم قصد دارد هدایت تیمی را برعهده بگیرد که دارای مهره‌های خوبی است. از لحاظ ارتباط کلامی حضور دنیزلی در تراکتورسازی می‌تواند یک نکته مثبت باشد چرا که او می‌تواند ترکی صحبت کند و به راحتی می‌تواند نظرات خود را به بازیکنان انتقال بدهد. دنیزلی به علت اینکه در ۲ نوبت متفاوت در ایران حضور داشته است درک روشنی از فوتبال کشورمان دارد، به خصوص زمانی که در پرسپولیس کار می‌کرد. به هر حال به نظر می‌رسد که او بتواند قسمتی از خواسته‌های هواداران را برآورده کند و سهمیه آسیا را برای تراکتورسازان به ارمغان بیاورد.

گفته می‌شود تیم‌های تحت هدایت دنیزلی فوتبال هجومی ارائه می‌دهند، اما یکی از کارشناسان با این موضوع موافق نیست و بیان کرد فوتبال ترکیه یک فوتبال متعادل است و آن‌ها اصول دفاعی و حمله را به طور یکسان به اجرا در می‌آورند و دفاع را فدای حمله و برعکس نمی‌کنند. براین اساس نمی‌توانیم بگوییم که تیم‌های دنیزلی فوتبال هجومی بازی می‌کنند. دنیزلی توجه خاصی به حمله همه جانبه و یا دفاع مطلق ندارد و تیم هایش فوتبال متعادل بازی می‌کنند.

 

انتهای پیام/  

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین در بخشی از برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی از اوسمار ویه را خواست تا به سوالات او پاسخ کوتاه و تک کلمه ای بدهد که اغلب این سوالات مربوط به فوتبال بود و البته در بخشی از آن مجری برنامه درباره غذای مورد علاقه اوسمار هم پرسید که او به شکلی جالب از کشک بادمجان نام برد.

با این حال شاید بخش مورد توجه جایی بود که میثاقی درباره دوگانه رونالدو و مسی سوال کرد که ابتدا سرمربی پرسپولیس به نظر تصور کرد که بحث رونالدوی برزیلی است اما زمانی که متوجه شد کریستیانو رونالدو در این نظرسنجی آمده، با کنایه و تمسخر گفت که رونالدوی واقعی، رونالدو نازاریو است.

این بخش از مصاحبه را بخوانید:

* مسی یا رونالدو؟
مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی اوست.

* لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟
سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

* قهرمانی لیگ یا برد دربی؟
قهرمانی لیگ.

* گواردیولا یا کلوپ؟
کلوپ.

* تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟
میکس.

* بازیکن جوان یا باتجربه؟
بازیکن خوب.

* آزادی یا ماراکانا؟
ماراکانا.

کد خبر 846554 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟