Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@14:46:28 GMT

مکزیک 76 کوبایی را اخراج کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۴۴۹

مکزیک 76 کوبایی را اخراج کرد

در بحبوحه تلاش‌های مکزیک برای محدود کردن مهاجرت غیر قانونی به ایالات متحده از طریق مرزش، موسسه ملی مهاجرت (آی‌ان‌ام) از اقدام مکزیکو سیتی در اخراج ۷۶ تبعه کوبایی که به صورت غیر قانونی در این کشور حضور داشتند، خبر داد.

موسسه ملی مهاجرت جمعه اعلام کرد این شهروندان کوبایی به هاوانا بازگردانده شدند و نمایندگان کنسول کوبا ناظر این روند بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملیات مذکور به دنبال اخراج ۱۰۵ مهاجر هندوراسی در روز پنج‌شنبه انجام شد. ۴۲۴ تبعه هندوراسی دیگر هم که به امید ورود به ایالات متحده به صورت غیر قانونی وارد مکزیک شده بودند، اخیرا بازگردانده شده‌اند. 

مکزیک با فشار روز افزون ایالات متحده برای کنترل سیل مهاجران غیر قانونی از آمریکای لاتین روبروست. واشنگتن برای حل و فصل این مساله همچنین به اعمال تعرفه‌های تجاری تهدید کرده بودند. هفته گذشته دو کشور توافقی انجام دادند که تعلیق تعرفه‌ها در ازای اقدام مکزیک در محدود کردن مهاجران در دستور کار قرار گرفت.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدودف به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین 

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا و پیشنهاد اختصاص اموال مسدود شده روسیه به اوکراین گفت که امیدوار است به واسطه تصمیمات روس هراسانه‌ای که آمریکا علیه روسیه برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین اتخاذ می‌کند جنگ داخلی جدیدی در ایالات متحده رخ دهد.

مدودف گفت که تعجب نکرده است که مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک بیشتر به "نئونازی‌های" اوکراینی را در بحبوحه جنگ آنها با مسکو تصویب کند و واشنگتن را به طولانی کردن "جنگ داخلی مردم جدا شده‌ای که سابقا متحد روسیه بودند" متهم کرد. 

این مقام مسئول افزود: نمی‌توانم با تمام صداقت آرزو نکنم که ایالات متحده هر چه سریعتر وارد یک جنگ داخلی جدید شود. در این جنگ که «در نهایت به فروپاشی امپراتوری شیطانی پلید قرن بیست و یکم - ایالات متحده آمریکا منجر خواهد شد. »

پیش از این سخنگوی کرملین در مورد تصویب ۶۱ میلیارد دلار کمک جدید آمریکا به اوکراین، گفت که این اقدام «اوکراین را ویران می‌کند» و منجر به مرگ بیشتر اوکراینی‌ها می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • پشت پرده کمک آمریکا به اسرائیل
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • چرا اروپا در مسابقه بهره وری شکست خورد؟
  • چگونه چین به روسیه کمک می کند تا تحریمهای غرب را خنثی کند؟
  • افزایش صادرات نفت ایران به بالاترین رقم در ۶ سال گذشته
  • واکنش مدودف به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین 
  • جنگ داخلی و پیش‌بینی احتمال فروپاشی آمریکا
  • چین موشک دانگ فنگ-۲۱ را برای غرق کردن ناو‌های آمریکا ساخته است