Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی فردا ۲۶ خرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸  در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ خرداد ماه تعیین شده است؛ از این رو کلیه متقاضیان شرکت در این آزمون تا فردا یکشنبه ۲۶ خردادماه فرصت دارند جهت ثبت نام یا انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با آغاز ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است.

پذیرش در رشته‌های امتحانی دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ در ۹ رشته امتحانی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذایی «با آزمون» صورت می‌گیرد و آزمون این رشته‌ها در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

پذیرش در ۳۰ رشته امتحانی معدن، ناوبری، الکترونیک و مخابرات دریایی، مکانیک موتور‌های دریایی، امور اداری، تربیت کودک، مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، هنر‌های تجسمی - نقاشی، امور دامی، الکترونیک، امور زراعی و باغی، ساخت و تولید، ماشین‌های کشاورزی، صنایع فلزی، موسیقی، صنایع چوب و مبلمان، هتلداری و گردشگری، چاپ، حمل و نقل، ساختمان، مکاترونیک، صنایع شیمیایی، پویانمایی، صنایع نساجی، فتوگرافیک، متالورژی، معماری داخلی، سرامیک و صنایع دستی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است.

متقاضیان این رشته‌های امتحانی در این مرحله، فقط باید ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند و آزمون برای این دسته از داوطلبان برگزار نخواهد شد و ملاک پذیرش آنان معدل کل دیپلم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخاب رشته دوره های کاردانی اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام آزمون کاردانی نظام جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نمونه‌ای از تست شخصیت تبتی

عمق باورنکردنی ناخودآگاه ما شگفت انگیز است. از منطق فراتر می‌رود و خود را از طریق نماد‌ها بیان می‌کند و ما را به دنیای ناملموسی که ما را احاطه کرده است متصل می‌کند.

امروز، من از شما دعوت می‌کنم تا از طریق یک تست شخصیت منحصر به فرد به نام "تست شخصیت تبتی" به این دنیای خارق العاده بپردازید. اعتقاد بر این است که این آزمون با همکاری دالایی لاما ایجاد شده است و رویکردی انتزاعی برای درک خودمان ارائه می‌دهد.

قبل از شروع، من می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که لازم نیست زمان زیادی را صرف تفکر در هر تمرین کنید. هدف این است که اجازه دهید پاسخ‌ها به طور شهودی در ذهن شما مطرح شوند. یک دفترچه یادداشت و یک خودکار بردارید، برای یادگیری چیز‌های زیادی در مورد خودتان، آماده باشید و بیایید شروع کنیم!

سوالات آزمون تبت:

۱- تصور کنید که پنج حیوان در مقابل شما هستند.

یک گاو، یک گوسفند، یک ببر، یک اسب و یک خوک.

اکنون این حیوانات را بر اساس ترجیحات خود و بر اساس آن‌هایی که برای شما شادی می‌آورند سفارش دهید. به یاد داشته باشید، تأمل عمیق ضروری نیست. به سادگی نام حیوانات را به ترتیبی که احساس شادی می‌کنید بنویسید.

۲ – به هر اسم در این لیست یک صفت اختصاص دهید.

سگ است _______.

گربه _______ است.

موش _______ است.

قهوه _______ است.

دریا _______ است.

برای هر اسم فقط از یک صفت استفاده کنید.

۳- به پنج نفر فکر کنید که در زندگی شما مهم هستند

حالا برای هر یک از این پنج نفر یک رنگ از لیست زیر انتخاب کنید:

رنگ زرد

نارنجی

قرمز

سفید

سبز

برای هر نفر فقط می‌توانید یک رنگ انتخاب کنید. به یاد داشته باشید، منطقی انتخاب نکنید. شهودی انتخاب کنید حال بیایید معنای پشت این پاسخ‌ها را بفهمیم.

سوال ۱ - اولویت‌های شما

گاو نشان دهنده حرفه شماست.

ببر نشان دهنده عزت نفس شماست.

گوسفند نشان دهنده عشق است.

اسب نماینده خانواده است.

خوک نشان دهنده پول است.

ترتیب قرار دادن این حیوانات به وضوح اولویت‌های شما را در زندگی نشان می‌دهد.

سوال ۲ - نگرش شما نسبت به زندگی

صفتی که برای هر اسم انتخاب می‌کنید، دیدگاه ناخودآگاه شما را از آنچه آن عناصر برای شما نشان می‌دهند، منعکس می‌کند.

سگ با شخصیت شما مرتبط است.

گربه با شخصیت شریک زندگی شما مرتبط است.

موش با شخصیت دشمنان شما مرتبط است.

قهوه با نظر شما در مورد رابطه جنسی مرتبط است.

دریا به طور کلی با زندگی شما مرتبط است.

سوال ۳ - نگرش شما نسبت به مردم

رنگی که برای هر فرد انتخاب کردید نیز معنای خاصی دارد:

زرد: نشان دهنده کسی است که تاثیر زیادی بر زندگی شما داشته است.

نارنجی: نمایانگر کسی است که شما آن را دوست واقعی می‌دانید.

قرمز: نشان دهنده کسی است که بدون قید و شرط دوستش دارید.

سفید: نشان دهنده همسر روح شماست.

سبز: نماینده کسی است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

دقت این نتایج به نحوه شناسایی شما با توضیحات ارائه شده بستگی دارد. اگر از طریق تست شخصیت تبتی چیز مهمی در مورد خود یاد گرفتید، از دوستان خود بخواهید! تا در آزمون شرکت کنند و اعماق ناخودآگاه خود را کشف کنند.

هر فردی منحصر به فرد است و این آزمون دیدگاه جالبی را در مورد اولویت ها، نگرش‌ها و روابط ما ارائه می‌دهد. از این فرصت برای خودشناسی استفاده کنید و آن را به دوستان خود معرفی کنید.

منبع: بیتوته

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • هویت‌بخشی صنایع‌دستی با احیای گل و چوب
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • آشنایی با نمونه‌ای از تست شخصیت تبتی
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود