Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای گذشته فیلمی از برخورد یک مأمور راهنمایی و رانندگی مستقر در میدان جانبازان قم در فضای مجازی منتشر شد.

در این فیلم مأمور راهنمایی و رانندگی یک شهروند قمی را به دلیل نامشخصی به شدت کتک می‌زند و او را مورد فحش و ناسزا قرار می‌دهد.

گذشته از اینکه در این داستان حق با چه کسی بوده و ماجرا از چه قراری است، انعکاس این رفتار در جامعه موجب خدشه وارد کردن به فعالیت‌های این نیروی خدوم می‌شود و خدمات آنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس قم در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پس از اطلاع از برخورد یک مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی با یکی از شهروندان، جهت رسیدگی به این موضوع با دستور فرمانده انتظامی قم تیمی تشکیل شد و رسیدگی به این ماجرا در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ مهرداد حاجی زاده بیان داشت: مأمور یاد شده جهت ارائه توضیحات لازم و علل درگیری احضار و موضوع تحت رسیدگی است.

سخنگوی پلیس قم با بیان اینکه با فرد خاطی قطعاً برخورد انضباطی صورت می‌گیرد و نتیجه نیز اعلام می‌شود، عنوان کرد: موضوع درگیری طرف مقابل نیز درحال بررسی است و درصورت مقصر بودن، وی نیز به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

کد خبر 4640742

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فرماندهی انتظامی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت نبود شیر خشک در داروخانه‌ها چیست؟

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، والدین چابهاری که فرزند شیرخوار دارند و به هر دلیل مجبور به استفاده از شیرخشک هستند، بر رسیدگی نبود شیر خشک در داروخانه‌ها تاکید کردند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام. ما تو شهرستان چابهار زندگی می کنیم‌ و حدود یک ماه هست به هرداروخونه میرم شیرخشک به سختی و یا اصلا پیدا نمیشه. هر روز از این داروخانه به اون داروخانه . ولی هیچ‌ کدوم‌ شیرخشک ندارن. بچه چه گناهی کرده اخه. خواهشا رسیدگی کنید .

دیگر خبرها

  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • علت نبود شیر خشک در داروخانه‌ها چیست؟
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود