Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات گفت: ابلاغیه مقابله با کم فروشی اینترنت و افزایش ۵ درصدی حجم بسته های اینترنتی از این هفته اجرایی می شود.به گزارش بلاغ، محمدجواد آذری جهرمی با درج هشتگ خبر خوب در توئیتر نوشت: بازهم پیگیری حقوق مشترکان شبکه‌های ارتباطی به سرانجام رسید.

وی گفت: با ابلاغیه جدید سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی و برای مقابله با کم فروشی، ۵ درصد به حجم بسته‌های اینترنت افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات تاکید کرد: این ابلاغ از این هفته اجرایی می‌شود.

به گزارش مهر، اواسط اردیبهشت ماه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: بررسی‌های رگولاتوری درباره کم‌فروشی اینترنت نشان می‌دهد که در حوزه ارتباطات ثابت بین ۵ تا ۸ درصد اختلاف در ارائه حجم بسته‌های اینترنتی وجود دارد و موضوع کم‌فروشی به هر یک از اپراتورها تذکر داده شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز

رضا جاویدی با اشاره به قابلیت‌های جدیدی که در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۲ به سامانه ۱۳۷ افزوده و پوسته جدید آن رونمایی شد، گفت: این ظرفیت‌های جدید و منحصربه‌فرد، امکان تعریف مهلت زمانی انجام کار برای هر گزارش، امکان ثبت امتیاز عملکرد برای هر وضعیت، امکان رضایت سنجی از کلیه گزارش‌های شهروندی، امکان رهگیری گزارش شهروندی به‌صورت مستمر، امکان تغییر وضعیت خودکار و اجرای برنامه کاربردی، کاربران حوزه‌ها را با هدف ایجاد رضایتمندی شهروندان ایجاد کرده است.

او با اشاره به قابلیت سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز به‌عنوان سامانه‌ای هوشمند بیان کرد: در این راستا رویکرد‌های متعددی نظیر راهنمای مسافر، پاسخگویی به مسافر و شهروندان و نظارت ناظرین شورای اسلامی شهر و ثبت گزارش اشاره کرد.

جاویدی به موضوع راهنمایی مسافر پرداخت و بیان کرد: مراکز اسکان و اقامت، اماکن فرهنگی و گردشگری، پارکینگ‌ها و خدمات فرهنگی و عمومی (گرمابه‌ها، کشیک اصناف و...) از مواردی بودند که مسافران از طریق مرکز ارتباطات مردمی شهرداری سامانه ۱۳۷ راهنمایی شدند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، در راهنمایی به مسافرین لینک مکان موردنظر به همراه لینک نقشه شهر با لایه‌های متعدد برای تماس‌گیرنده پیامک شد.

او اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۳ با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجادشده در سامانه ۱۳۷، نسخه موبایلی و فرآیند نظارت بر خدمات شهری ایجاد شد و ناظرین شورای شهر در ایام نوروز گزارش‌هایی ثبت و برای رسیدگی و رفع ایراد به حوزه‌های شهرداری ارجاع دادند.

جاویدی اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در کنار پاسخگویی به مسافران و شهروندان، به نظرسنجی از مسافرین نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت (ع) و شهروندان در نقاط مختلفی نظیر مراکز خرید، گردشگری و کمپ‌ها نظرات را نسبت به عملکرد مجموعه شهرداری در نوروز در زمینه‌های مختلف پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • فوتی های حوادث کار در مازندران ۲۰ درصد افزایش یافت