Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@08:37:26 GMT

مساجد گیلان به سیستم پایانه‌های فروش مجهز می شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۷۵۱

مساجد گیلان به سیستم پایانه‌های فروش مجهز می شوند

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از مجهز شدن مساجد گیلان به سیستم پایانه‌های فروش یا دستگاه کارت‌خوان جهت جذب مشارکت‌های مردمی خبر داد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با تاکید بر جلب مشارکت‌های مردمی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با برخی موسسات مالی تسهیلاتی به‌منظور دریافت وجوه مردمی در اختیار مساجد استان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اعلام کرد: این تسهیلات با هدف دریافت و پرداخت وجوه نقد مشارکت‌های مردمی بوده و در این راستا، مساجد استان به سیستم پایانه‌های فروش یا دستگاه کارت‌خوان (POS) مجهیز می‌شوند.

 

وی ادامه داد: دستگاه‌های مذکور بدون هیچ‌گونه شرط  به صورت امانی در اختیار مساجد قرار گرفته و برای تسهیل در دریافت، به حساب‌های مذکور شماره کارت نیز تعلق می‌گیرد.

 

رضوانی‌نژاد خاطرنشان کرد: متولیان مساجد می‌توانند جهت ثبت‌نام برای دریافت این دستگاه‌ها به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان مراجعه کنند.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر خطبه نماز جمعه مجلس اردبیل خطبه های نماز جمعه نماز جمعه مسجد حسن روحانی محقق جذب مشارکت مردمی دستگاه کارتخوان مساجد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبودی در عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم

ایسنا/خراسان رضوی معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی بابت عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم و مسافران می‌توانند به راحتی بلیت خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.

رضا صحراگرد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری مشهد اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی کمبودی در عرضه بلیت نداشته‌ایم. از ۲۰ اسفند پیش فروش بلیت را به صورت اینترنتی آغاز کردیم. لیست‌های فروش بلیت در برخی مسیرها زود تکمیل می‌شود که به محض تکمیل ظرفیت، مجددا ناوگان فوق‌العاده اضافه می‌کنیم تا فروش بلیت انجام شود.

وی افزود: در سطح شهر مشهد نیز دفاتر خدمات مسافرتی اقدام به فروش بلیت اینترنتی برای مسافران و زائران می‌کنند. نظارت کامل نیز بر مراکز و دفاتر فروش بلیت‌ها وجود دارد که تا کنون مشکلی در این زمینه‌ نداشته‌ایم. در حال حاضر نیز برخی از لیست‌ ناوگان به صورت اینترنتی فروش نمی‌رود و همکاران متصدی در پایانه مسافربری صدا می‌زنند تا اتوبوس با ظرفیت کامل به سمت مقصد حرکت کند.

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اضافه کرد: ناوگان فعال را پیش از آغاز طرح نوروزی برای ناوگان فوق‌العاده شناسایی کردیم و مکاتباتی با مراکز تولیدی و آموزشی از طریق استانداری و فرمانداری انجام دادیم تا به محض اینکه کمبودی در ناوگان حمل و نقل عمومی پایانه‌ها احساس شد، بتوانیم بلافاصله از ناوگانی که قابلیت تردد در جاده را دارند استفاده کنیم.

صحراگرد یادآور شد: همچنین شرکت جوان‌سیر، ناوگان رزرو در نظر گرفته است تا در صورت کمبود احتمالی در ناوگان، بتوانیم ناوگان رزرو شده را در پایانه تزریق کنیم.

وی در خصوص مجوز آژانس‌های فروش بلیت تصریح کرد: وقتی بلیت قابلیت تهیه به صورت اینترنتی دارد، مسافر می‌تواند حتی با مراجعه به یک کافی‌نت بلیت خود را تهیه کند، اما آژانس‌ها، اگر بلیتی که صادر می‌کنند با برگه داخل بلیت مغایرت داشته باشد، تخلف کرده‌اند. دفاتری که از اداره‌کل راهداری خراسان رضوی مجوز گرفته‌اند، به تخلفات‌شان رسیدگی کرده و با آنان برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • کاسبی پر درآمدی به نام فروش کارت ملی!
  • ۳۰۰ میلیون بده خودرو وارداتی بخر!
  • کمبودی در عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم
  • مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید نیازمند حمایت مدیران است