Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@13:52:00 GMT

توئیت فعال سیاسی کویت درباره پاسخ رهبری به ترامپ + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۹۰۵

توئیت فعال سیاسی کویت درباره پاسخ رهبری به ترامپ + عکس

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه‌های اجتماعی؛ پاسخ حکیمانه و قدرتمندانه مقام معظم رهبری به پیغام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که از سوی نخست‌‌وزیر ژاپن مطرح شد، با انتشار توئیت جالبی از سوی فیصل الدویسان، نماینده سابق پارلمان کویت همراه بود.   مقام معظم رهبری در دیدار با «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن که روز پنجشنبه، 23 خردادماه برگزار شد، اظهار کردند: «من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
»
فیصل الدویسان در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن در توئیتر نوشت: «دیروز عبیدالله ابن زیاد به امام حسین(ع) در کربلا نامه نوشت و به عمرسعد داد تا امام جوابش را بدهد، و امام فرمود: «جوابی برای او ندارم» و امروز تاریخ تکرار شد؛ [آیت‌الله] خامنه‌ای: جوابی به او نمی‌دهم.»   احمد الملیفی، وزیر پیشین دادگستری کشور کویت نیز که چندین دوره نماینده پارلمان این کشور نیز بود، در حساب خود در شبکه اجتماعی توئیتر، سخنان مقام معظم رهبری را تحسین کرد.   وی در توئیتی نوشت: «فارغ از موضع در قبال سیاست ایران در منطقه، ملت ایران باید به رهبری از این نوع در سطح بین‌المللی افتخار کند، ترامپ جز این زبان را نمی‌فهمد و تنها به گوینده آن احترام می‌گذارد.»
  یادآوری می‌شود، پاسخ عزتمندانه مقام معظم رهبری به پیغام رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر این که وی را شایسته تبادل پیام نمی‌داند، بازتاب گسترده‌ای در محافل رسانه‌های جهان داشته است.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا نماینده کویتی نخست وزیر ژاپن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است

به گزارش خبرنگار مهر، ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت بیانیه ای صادر کرد، که متن آن به شرح زیر است:

«دوم اردیبهشت هرساله یادآور صدور فرمان پیر جماران مبنی بر تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نهادی که بیش از چهار دهه گذشته همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده است.

سپاه پاسداران که مولود مبارک انقلاب اسلامی است، مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار حرکت برای نجات مستضعفان که با تغییر معادلات بازدارندگی در جهان، جمهوری اسلامی ایران را در موقعیتی قرار داده که اطلاق یک ابرقدرت جدید در دنیای هزاره سوم به نقل مطبوعات و رسانه‌های بین المللی شده است.

مانند حمله به عین الاسد، دفاع از مرزهای غربی و شرقی کشور با هدف قراردادن دشمنان آن سوی مرزها و از همه مهم‌تر عملیات غرور آفرین «وعده صادق» سپاه را به یکی از مهمترین نیروهای نظامی دنیا با عقبه بی نظیر مردمی تبدیل کرده است، که موجب خشنودی و تحسین امت اسلامی شده است و حامی مردم مسلمان آزاده در سراسر جهان می‌باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری «امروز سپاه بزرگ‌ترین سازمان ضدّ تروریستی در همه‌ی دنیا است.» ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان ورامین، ضمن یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران و شهدای اخیر کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، و همه پاسدارن و مردم شریف شهرستان تبریک عرض می‌نمایید.»

کد خبر 6084150

دیگر خبرها

  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از تذکر برادرانه تا حمایت دلسوزانه!
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی