Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از روابط عمومی دادگستری ،حجت الاسلام والمسلمین اسمعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری در پی گزارش سازمان آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار ساختمانی در منطقه وحیدیه زنجان بر اثر گودبرداری غیراصولی که منجر به مفقودی سه نفر شده بود دستور فوری بررسی و پیگیری قانونی حادثه و تشکیل پرونده با فوریت در دستگاه قضایی را صادرکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه متأسفانه در این حادثه که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت دو نفر دیگر از همشهریان گردیده است افزود: دستگاه‌های مسئول از جمله نظام مهندسی و شهرداری که بایستی در صدور مجوز گود برداری و تضمین امنیت جانی کارگران اقدامات و نظارت فنی داشته باشند و باید پاسخگوی این حادثه باشند.

رییس کل دادگستری استان زنجان ضمن ابراز همدردی و تسلیت در پی فوت یکی از کارگران در این حادثه اظهار داشت: جان انسان‌ها شریف است و برای تأمین جان افراد در محل کار بایستی اقدامات پیشگیرانه انجام شود تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخ که منجر به فوت کارگران زحمت کش نباشیم..   انتهای پیام/ن     جان باختن یک نفر بر اثر ریزش آوار ساختمانی در شهر زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب قسمتی از منزل مسکونی در هندیجان بر اثر بارش باران

 روح الله درخشان شهردار هندیجان گفت: امروز براثر بارش شدید باران قسمتی از یک باب منزل مسکونی با دیوار و سقف گلی در منطقه کهباد هندیجان ریزش کرد.

 او افزود: پس از اطلاع یافتن از این حادثه بلافاصله ماشین آلات شهرداری در محل حضور یافتند.

 شهردار هندیجان گفت: خوشبختانه این ریزش ساختمان تلفات جانی نداشته است و هم‌اکنون نیرو‌های شهرداری در محل حضور دارند و در حال جمع آوری دیوار و سقف تخریب شده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه تبدیل می‌شود
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است
  • موزه صنایع‌دستی در عمارت دارایی زنجان + فیلم
  • تخریب یک بنا در دزفول برای حفظ جان شهروندان
  • ببینید | حساب‌کتاب تلخ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حقوق کارگران: صد سال کار فقط ۱۰ میلیارد تومان!
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • انفجار در یک ساختمان دو طبقه در ایذه
  • تخریب قسمتی از منزل مسکونی در هندیجان بر اثر بارش باران